اعمال فشار به دختر نسرين ستوده

روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه فرزندان نسرین ستوده جهت ملاقات با مادرشان در سالن منتظر بودند اسامی آنان جهت ملاقات خوانده شود، بجای صدا زدن اسم فرزندان نسرین ستوده ، فردی که خود را مدیر کل سالن ملاقات معرفی می‌کرد، مهراوه خندان را تهدید کرد، که اگر حجابت را رعایت نکنی از ورودت به سالن ملاقات جلو گیری بعمل می‌آورم.
او سپس به مهراوه خندان هشدار داد، که از طرف دادستانی برای حجاب ایشان و نسرین ستوده نامه‌ای بدستشان رسیده، مبنی بر اینکه، در صورت عدم رعایت حجاب از طرف آنان، دیگر اجازه ملاقات داده نشود!
این در حالیست که پوشش مهراوه خندان مثل تمامی ملاقاتهای قبلی بوده است، گویا پس از بازداشت رضا خندان تصمیم بر اعمال فشار بر خانواده رضا خندان و نسرین ستوده در روزهای ملاقات گرفته اند.
زمانی که فرزندان نسرین ستوده برای ملاقات وارد سالن شدند، پس از نیم ساعت انتظار، هم بندی‌های نسرین ستوده آمدند و گفتند، از مادرتان تعهد نامه کتبی مبنی بر حفظ کامل حجاب خواسته اند، که با مخالفت شدید نسرین ستوده مواجه شده‌اند.
سپس نسرین ستوده اعلام نمودند که در اعتراض به این موضوع از این به بعد، از حضور در سالن ملاقات و حتی تماس تلفنی با خانواده‌اش امتناع خواهند نمود.
این در صورتی ست که نسرین ستوده از ۳ شهریور ماه دست به اعتصاب غذای تر زده اند و از ۱۵ شهریور اعلام نمودند، تا آزادی بی قید و شرط رضا خندان از زندان اوین، از رفتن به بهداری زندان و پذیرفتن سُرم و گرفتن فشار خون امتناع خواهند نمود، در مورخه ۱۸ شهریور فشار خونشان روی ۵ بود، خبر از هوش رفتن ایشان در راه پله‌های بند، موجب نگرانی خانواده و دوستان گردید.

نظرات