ابراز نگرانی تقی رحمانی از پروژه معلول سازی همسرش




narges mohammadii

حال نرگس محمدی که هم اکنون در بند زندان زنان اوین در حبس است وخیم گزارش شده است.
به گزارش ملی-مذهبی نرگس محمدی نایب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر نمی تواند به داروهای خود دسترسی داشته باشد.
تقی رحمانی همسر این فعال حقوق شهروندی با اشاره به ملاقات اخیر نرگس محمدی با فرزندان خود گزارش داده است احتمال دارد در صورت عدم تجویز دارو وی دست به اعتصاب غذا بزند.
تقی رحمانی در صفحه فیس بوک خود با اشاره به وخامت حال همسرش آورده است:”نرگس محمدی در دوره جدید بازداستش برای بار دوم با علی و کیانا ملاقات کرد بیماری نرگس در حال حاد شدن است. او در طول هفته گذشته یک بار به بهداری بند منتقل شده است.وی ۵ نوع دارو مصرف می کند. که در حین ورود به بند دارو ها را از وی گرفته اند.دو قلم دارو وی را برای مصرف به او نداده اند. در عوض گفته اند که دکتر زندان برای او دارو می نویسد.این رویه بر خلاف عرف تخصصی پزشکی است چرا که دکتر زندان پزشک عمومی است.در همین چند روز هم حال او به وخامت رقته است. در ملاقات با بچه ها حال مناسبی نداشته است.یکی از مسولان قضایی او را تهدید کرده است . نرگس گفته در صورت عدم تحوبل دارو های اصلی وی که از سوی پزشک متخصص برای او تجویز شده است ناچار به اعتصاب غذا خواهد بود.”
عضو شورای فعالان ملی-مذهبی در پایان از پروژه معلول سازی نرگس محمدی ابراز نگرانی کرده و تاکید کرده است:”توجه آقای علوی را به پروژه معلول سازی یک فعال مدنی جلب می کنم که شاکی آن نهاد زیر نظر وی است . فعال مدنی که حتی مطابق منشور حقوق شهروندی آقای روحانی می خواهد حق شهروندی داشته باشد.”

نظرات