بازجویی از پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون در قوه قضاییه



«پرستو صالحی» - بازیگر سینما و تلویزیون - به علت سخنان انتقادی خود در اینستاگرام شخصی‌اش به قوه قضاییه احضار و بازجویی شد. 

Image may contain: 1 person, text
این بازجویی در چهارشنبه هفته گذشته در واحد نظارت و پیگیری قوه قضاییه صورت گرفت.
دلیل احضار خانم صالحی پست‌های صفحه اینستاگرامش بوده است. خانم صالحی طی چند ماه اخیر به بحث درباره مواردی مانند اختلاس، قیمت دلار، زندانیان سیاسی، کودک‌آزاری، تجاوز و قرارداد دریای خزر پرداخته است.
پرستو صالحی در این باره گفته است: «برخورد دوستانه و محترمانه بود اما احضار، احضار است و فرقی ندارد». او همچنین گفت که ضمن پرسش این سوال که «از کجا خط می‌گیری و چه کسی به تو می‌گوید این پست‌ها را بگذاری؟» به او تذکر داده شده است که:«وقتی که این همه مشکلات وجود دارد، باعث می‌شوی حال مردم به هم بریزد و این به صلاح مملکت و اوضاع فعلی جامعه نیست».
خانم پرستو صالحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «من طرف مردم بوده و از هیچ حزب، گروه و دسته‌ای نیستم. من صرفا اتفاقاتی که می‌افتد را منعکس می‌کنم و حرف مردم را انتقال می‌دهم. اگر حرف بزنیم با هشدار و تهدید رو به رو می‌شویم و اگر حرف نزنیم هنرمند نان به نرخ روز خور می‌شویم. در این چند وقت مردم به من گفتند که چرا با آن‌ها به خیابان نمی‌روم؟ اگر آدرس، تلفن، محل کار و تمام اطلاعاتتان قابل پیگیری باشد قاعدتا خطر نمی‌کنید».
پرستو صالحی در بخش دیگر از صحبت‌های خود گفت: «من نمی‌ترسم، مگر برای نسرین ستوده یا خیلی‌های دیگر چه اتفاقی افتاد؟ برایم عجیب است که میان این همه مفاسد چرا من باید احضار شوم؟»
خانم صالحی همچنین درباره دولت حسن روحانی گفت: «در این ۴۰ سال دولت آقای روحانی بدترین دولتی بوده که بر ایران حکومت می‌کند».

نظرات