اخرین گزارش از وضعیت گلرخ ایرایی در بیست و نهمین روز از اعتصاب غذایش






 گلرخ ایرایی زندانی سیاسی  29 مين روز اعتصاب خوراك در زندان قرچك با مرگ دست و پنجه نرم مى كند،گلرخ از یک بیماری خطر ناک زنانه نیز رنج میبرد . و ده كيلو وزن كم كرده است.
حال گلرخ وخیم است و تاكنون هیچگونه رسیدگی به وى نشده است حتی فشار خون گلرخ را نگرفته اند  او حتی توانايى رَآه رفتن را ندارد.
خانواده ها با مراجعه به حاج مرادی وى "گفته اگر گلرخ بمیره هم ما کوتاه نمیاییم".
لازم به ذكر است، آتناوگلرخ از تلفن وفروشگاه محروم شدن.قصددارندآنها رابه بند ببرند كه زندانيان ديگر ممانعت میکنند.
چون چندتا قاتل ومعتاد با ديگر زندانيان هستند و آنها امنیت جانی ندارند واز هوا خورى نيز محروم هستند.
گفتنى است، گلرخ ایرایی در زندان قرچک ورامین در بيست و دومين روز اعتصاب خوراك وضعیت جسمی خوبی ندارد وبه اغما رفته است. نبض وی ضعیف و با سردردهای مداوم درگیر است. با این وجود گلرخ ایرایی به مامورین بهداری اجازه چک فشارخون نداد.
عدم انتقال دو زندانی سیاسی گلرخ ابراهیمی ایرایی و آتنا دائمی به زندان اوین و بی توجهی مسئولین قضایی جمهوری اسلامی ایران؛ گلرخ ابراهیمی ایرایی همچنان به اعتصاب خوراك خود ادامه داده است.
همچنین خانم ایرایی و همبندی اش آتنا دائمی به دلیل عدم اعتماد به داروهای زندان؛ تاکنون اجازه وصل سرم به مامورین بهداری زندان نداده اند.
این دو زندانی سیاسی هم اکنون در شرایطی بسیار نامناسب در قرنطینه زندان قرچک ورامین محبوس هستند.
محل حبس این دو زندانی سیاسی زن یک اتاق کوچک در قرنطینه بند ۳ زندان قرچک ورامین است که دارای دو تخت بدون تلویزیون؛ کتاب و هیچ نوع امکانات است. از تردد بقیه زندانیان به محل حبس آنها جلوگیری بعمل می آید و این دو زندانی سیاسی عملا ایزوله و به دور از زندانیان دیگر نگهداری می شوند.
آنها وسایل شخصی و لباسهای مناسب در این فصل سرما نداشته و از داشتن وسایل شخصی خود محروم شده اند. آنها تاکنون حتی از داشتن وسایل گرمایشی نیز محروم بوده اند. تا اینکه پس از اعتراضهای مستمر موفق به گرفتن یک بخاری کوچک شدند. با توجه به شرایط اعتصاب غذا و بیماریهای آنها این شرایط شکنجه ای مضاعف از طرف مسئولین زندان است.
گفتنی است که فشارهای وارده بر این دو زندانی سیاسی از طرف حاج مرادي داديار ناظر بر زندانيان سیاسی امنیتی است.
آتنا دائمی در هفته های اخیر به نشانه اعتراض حاضر به حضور در ملاقات نشده است.
لازم به یادآوری است که زندانیان سیاسی آتنا دائمی و گلرخ ابراهیمی ایرایی در روز ۴ بهمن ماه با اعمال وحشیانه و ضرب و شتم از بند زنان زندان اوین به قرچک ورامین منتقل شدند. آنها در اعتراض به این شرایط از روز ۱۴ بهمن ماه اقدام به اعتصاب غذای اعتراضی کردند که چند روز آن اعتصاب خشک بوده است.
هم اکنون گلرخ ابراهیمی ایرایی با همان خواسته بازگشت به زندان اوین همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه داده است.
زندانی سیاسی سهیل عربی در زندان تهران بزرگ نیز در حمایت از خواسته های این دو زندانی سیاسی در زندان تهران بزرگ در اعتصاب غذاست.

نظرات