پروانه معصومی: «خانم حاتمی چرا سعی می‌کنید در هر چیزی دخالت کنید؟




«پروانه معصومی» - بازیگر سینما و تلویزیون - به شدت از اظهارات «لیلا حاتمی» در جشنواره برلین انتقاد کرد و به او گفت که اگر ایران را دوست ندارد، «می‌تواند برود جای دیگر زندگی کند». لازم به ذکر است #لیلا_حاتمی در جشنواره برلین، از نوع برخورد حکومت با معترضان در اعتراضات دی ماه انتقاد کرد و گفت قرار نیست اعتراض شهروندان به قیمت جان آنان تمام شود. این اظهارات با استقبال زیادی از طرف هواداران لیلا حاتمی و مخالفان حکومت ایران مواجه شد. اما اعتراض هواداران حکومت جمهوری اسلامی را برانگیخت. به طوری که برخی اکانت‌های ارتش سایبری مطالب توهین‌آمیزی علیه خانم حاتمی منتشر کردند.
Image may contain: one or more people

#پروانه_معصومی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اظهارات لیلا حاتمی گفت: «خانم لیلا حاتمی مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می‌دهند؟ اینجا که در اعتراضات چهار نفر از نیروی انتظامی را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر وقتی که مردم اعتراض می‌کنند خیلی به مردمشان احترام می‌گذارند؟ آنها که مردم را به مسلسل می‌بندند. خانم حاتمی عجب حرفی زده‌اند».
.
او همچنین از نفس اظهارات سیاسی حاتمی انتقاد کرد و گفت: «خانم حاتمی شما برای فیلم خوک رفته‌اید به این چیزها چه کاری دارید؟ چرا سعی می‌کنید در هر چیزی دخالت کنید؟»

نظرات