افزایش تعداد زندانیان در آستانه اعدام ارومیه به هفت تن





تعداد زندانیان منتقل شده به سلول انفرادی جهت اجرای حکم اعدام در زندان مرکزی ارومیه هفت نفر شامل یک زن از بند زنان این زندان است. این زن و شوهرش هردو به سلول انفرادی منتقل شده و قرار است اعدام شوند. فرزند ۳ ساله آنها که در زندان به دنیا آمده بود شب گذشته توسط مسئولین زندان به خانواده متهمین در خارج از زندان تحویل شده است. هویت کامل این هفت زندانی شامل محمد عبدالهی زندانی سیاسی درپی می‌آید.

 تعداد زندانیان منتقل شده به سلول انفرادی جهت اجرای حکم اعدام در زندان مرکزی ارومیه هفت نفر شامل یک زن از بند زنان این زندان است.
هویت احراز شده این هفت زندانی توسط هرانا عبارت است از:
۱- محمد عبدالهی زندانی سیاسی اهل بوکان از بند ۱۲
۲- کامران پورفت اهل پیرانشهر
۳- توحید پورمهدی اهل ارومیه
۴- امیر عزیزی
۵- جهانگیر رضوی زاده اهل ارومیه
۶- پریسا حاتمی (آقایی) -همسر آقای رضوی زاده
۷- جبرئیل کنعانی اهل ارومیه
یک منبع نزدیک به جهانگیر رضوی زاده ب گفت: “آقای رضوی به همراه همسرش هم‌پرونده هستند و هر دو حکم اعدام دارند. همسر وی در اوایل دوره زندان کودکی به دنیا آورده بود و این پسربچه ۳ ساله شده است. شب گذشته مسئولین زندان کودک او را به بهانه بزرگ شدن به خانواده اش در بیرون زندان تحویل دادند.
محمد عبدالهی زندانی سیاسی زندان مرکزی ارومیه و شش زندانی دیگر با اتهامات مربوط به مواد مخدر صبح امروز ۱۸ مردادماه جهت اجرای حکم اعدام به سلو‌های انفرادی این زندان منتقل شدند. خانواده های این زندانیان نیز به ملاقات آخر فراخوانده شده و ملاقات انجام شده است.

نظرات