زهرا لطفی روز قدس لکه ای ننگین بر دامان رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی



سه دهه پیش خمینی آخرین جمعه ماه رمضان را “روز قدس ” نام نهاد تا هر ساله با برگزاری آن آرزوی مرگ برای سایر کشورها و ملت ها کند و هرساله در این مراسم یکسری بیخردان و جیره خوار رژیم منحوس جمهوری اسلامی مشارکت دارند و با این عمل میخواهند به دنیا بگویند که ملت ایران با اسرائیل دشمن است . در حالیکه بر همگان مشخص است که این مزدوران نماینده ما مردم ایران نیستند و این رژیم منفور اسلامی بیش از سه دهه از عمر ننگین خود با غارت، چپاول و به حراج کذاشتن سرمایه های ملی و مردمی و فرهنگ غنی مردم ایران زمین، را صرف دعوا بین فلسطین و اسرائیل میکند تا سیاست های ننگین و غارتگرانه خود را پیش ببرد.

436x328_59305_132460
رژیم ننگین جمهوری اسلامی، با وطن فروشی و خرج منابع ملی برای حماس و فلسطین پروری، و با دخالت در امور داخلی و توافقات بین المللی صورت گرفته، آتش بیار معرکه می شود و باعث تشنج و جنگ در آن منطقه میشود . زیرا جمهوری اسلامی تنها با آشوب آفرینی و جنگ در منطقه می تواند به عمر ننگین خود ادامه دهد، چون جمهوری اسلامی یعنی اعدام خشونت پروری و پرورش جاسوس و نفرت فقر فحشا بیکاری و……. این دستاوردهای جمهوری اسلامی در این سه دهه اخیر برای ملت ایران بوده و ادامه دارد . بر همین اساس همه ساله گروهی از مزدوران سپاهی و بسیجی و همچنین آخوندهای جیره خوار خامنه ای فریاد ننگین و غیر انسانی مرگ بر اسراییل سر می دهند، و بر اندوه و تأسف ملت ایرانی می افزایند. تجربه این بیش از سه دهه نشان می دهد هرزمانی که ملت به پاخاست و رژیم ضد انسانی ولایت فقیه را مورد انتقاد و در تنگنا قرار داد، آخوند عقب نشینی نمود، ولی هرگاه مردم کوتاه آمدند، و هدف های پلید این آیت الله ها را پذیرفتند. نتیجه آن که سردمداران رژیم جنایتکار ، مانند سگ هار،آرامش را از ملت ایران گرفتند .
اگر به گفته خمینی در روز قدس ما از مظلومین در فلسطین دفاع میکنیم . اگر دفاع از حق مظلومی هم در کار باشد حق مظلومان، دربند شدگان و خانواده های قربانیان سیاسی، اجتماعی، مذهبی و اجتماعی در داخل ایران از همه ارجح تر است که ملت ایران از این عزیزان و خانواده هایشان باید دفاع کنند که برای گرفتن حقشان از این رژیم جنایتکار مبارزه و مخالفت میکنند و در زندان نیز به مبارزاتشان ادامه میدهند .
جمهوری اسلامی منافع ملی ملت ایران را برای پرورش تروریسم در منطقه صرف میکند و گروههای تررویستی مانند حماس در فلسطین و حزب الله در لبنان و همجنین در بحرین و یمن نیز افرادی را آموزش میدهند تا در آن کشورها تشنج و جنگ ایجاد کنند و در افغانستان مخفیانه جوانان آن کشور را جذب میکنند و این جوانان به امید “زندگی بهتر” یا “شهادت در ازای گرفتن امتیاز‌هایی برای خانواد‌ه‌شان” راهی سوریه می‌شوند.
حال چگونه این رژیم وقیح و سراسر قتل و تجاوز، در شرایطی که هر روز ملت شریف ایران با فقر و گرسنگی و اعتیاد درگیر است خود را دایه دار حمایت از حقوق مردمی می داند که کوچکترین ارزشی برای انسانیت و آزادگی قائل نیستند. آن هم در شرایطی که خود هر روز با بازداشت، شکنجه و اعدام همین مردم، همه گونه آزادی های فردی و اجتماعی را از آنان سلب کرده است، پاسخ تمامی این سوال ها بر عهده وجدان آگاه و بیدار شما خواننده محترم.

نظرات