بازداشت برادر افشین سهراب زاده زندانی سیاسی بیمار


 کاوه سهراب زاده، برادر افشین سهراب زاده زندانی سیاسی مبتلا به سرطان، در پی پیگیری روند درمان برادرش توسط ماموران سپاه پاسداران دستگیر شد.









 صبح امروز ماموران سپاه پاسداران کرمانشاه کاوه سهراب زاده را هنگام خروج از منزل بدون حکم قضایی بازداشت و به اطلاعات سپاه کرمانشاه (شهید سیاه‌کمری) منتقل کردند.
یکی از نزدیکان خانواده سهراب‌زاده ضمن اعلام این خبر  گفت: “صبح امروز ساعت ۷ صبح کاوه هنگام خروج از خانه و عزیمت به محل کار توسط ماموران سپاه پاسداران کرمانشاه بدون هیچ حکم قضایی بازداشت شد.”
وی در ادامه افزود: “ماموران هنگام بازداشت در مورد علت پیگیری وی برای درمان بیماری‌های برادرش افشین سهراب زاده که در تبعید در زندان میناب است از او سئوال-جواب کردند.”
این منبع مطلع خاطر نشان کرد: “مادر کاوه و افشین به اطلاعات سپاه مراجعه کرده و به وی گفته اند چرا با رسانه های ضد انقلاب در مورد بیماری افشین صحبت کرده اید؟ ایشان هم در پاسخ از آنها پرسیده است چرا نمی‌گذارید فرزند مبتلا به سرطان من درمان شود.”
افشین سهراب زاده متولد ۱۳۶۹ در ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ بازداشت و در یک دادگاه دو دقیقه ای به اتهام همکاری با احزاب اپوزیسیون کردستان به ۲۵ سال حبس در تبعید محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.
این زندانی سیاسی از بیماری سرطان روده، تنگی نفس و خونریزی داخلی رنج می برد و علی‌رغم وخامت اوضاع وی، مسئولین قضایی و زندان میناب از اعزام وی به بیمارستانی خارج از زندان جهت درمان قطعی جلوگیری می کنند.

نظرات