شکایت حسن کمال رمضان از مسئولین زندان مرکزی ارومیه

حسن کمال رمضان، زندانی سیاسی سوری الاصل زندان مرکزی ارومیه که از تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری به مدت پنج روز با دستبند و پابند در سلول انفرادی نگهداری شده و طی این مدت  مورد شکنجه و ضرب‌وشتم قرار گرفته بود، شکایتی در این زمینه در دست پیگیری دارد.








پس از ضرب‌و‌شتم زندانی سیاسی اهل سوریه حسن کمال رمضان به مدت پنج روز توسط رئیس زندان، افسر نگهبان و پاسدار بند مربوط در سلول انفرادی زندان مرکزی ارومیه با دست‌بند و پابند، این زندانی از طریق وکیل خود شکایتی را از نامبردگان در دست پیگیری دارد.
کمال رمضان از تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه تا اول اردیبهشت‌ماه سال جاری به مدت پنج روز توسط رئیس زندان «سعید صفری» و افسر نگهبان به نام «امیر قره باقی» و پاسداربند مربوط «احد زکاوکان» مورد ضرب‌وشتم با دست‌بند و پابند قرار گرفت. وی هم‌اکنون شکایتی از این سه مسئول زندان مرکزی ارومیه در حال پیگیری دارد و روند قضایی‌اش توسط وکیل وی دنبال می‌شود.”
این زندانی سیاسی درپی درگیری لفظی با یکی از ماموران زندان از روز شنبه ۲۸ فروردین به سلول انفرادی منتقل شد و در این مدت همراه با دستبند و پابند توسط رئیس زندان «صفری» و ماموران زندان به نام «امیر قره باقی و احد زکاوکان» مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. او نهایتاً روز چهارشنبه به بند عمومی بازگردانده شد.
حسن کمال رمضان، زندانی سوری الاصل زندان ارومیه است که در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق همکاری با پژاک، از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شد.

نظرات