انتقال علیرضا گلیپور به زندان بلافاصله بعداز عمل جراحی



صبح امروز یکشنبه نهم خرداد ۹۵ زندانی سیاسی علیرضا گلیپور مورد عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا وابسته به سپاه پاسداران قرار گرفت.
زندانی-سیاسی-علیرضا-گلیپور-4-300x188









 عمل جراحی ساعت ۷ صبح انجام شده و ساعت ۱۱ صبح مامورین وزارت اطلاعات این زندانی را در حالی که هنوز در ریکاوری بوده و به طور کامل به هوش نیامده بود بود به زندان بازگرداند . این در حالی بود که پزشک معالج اجازه جابجایی بیمار را نداده و مخالفت کرده بود اما مامورین وزارت اطلاعات توجهی نکرده و اقدام به انتقال زندانی به بند هفت زندان اوین کردند.
لازم به ذکر است که به هیچ کدام از نزدیکان و خانواده وی اجازه دیدار با او داده نشد.
گفتنی است که وضعیت بهداشتی بند ۷ زندان اوین اسفناک می باشد و نگهداری زندانی مبتلا به سرطان پس از عمل جراحی در چنین محیطی امری ضدانسانی و برای زجرکش کردن بیمار است.
زندانی سیاسی علیرضا گلیپور مبتلا به سرطان ریه و ناراحتی قلبی می باشد٬وی ماه گذشته به حکم قاضی صلواتی به ۳۹ سال و ۹ ماه زندان محکوم شد.
علیرضا گلی پور عضو انجمن نخبگان و دانشجوی مخابرات، کارمند وزارت ارتباطات و فناوری و زندانی سیاسی بند ۷ زندان اوین در سال ۹۱ دستگیر و پس از ۴ سال بلاتکلیفی در سی و یک فروردین ۹۵ توسط قاضی صلواتی محاکمه و به ۳۹ سال و ۹ماه و ۱۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. وی بطور مستمر تحت فشار برای ابراز ندامت و رد کردن افشاگریهای خود در رابطه با فساد مالی سران حکومتی و اتمی ایران بوده است.

نظرات