زندانیان محروم از مرخصی را بیشتر بشناسیم(غلامرضا حسینی)


غلامرضا حسینی مدیر شرکت خدمات فنی-مهندسی در زمینه انتقال نیرو و دیتا بود  که ۳ آبان ماه ۱۳۸۹در فرودگاه بین المللی امام خمینی در حالیکه برای خرید اجناس کامپیوتری عازم کشور تایلند  بود دستگیر و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.









غلامرضا حسینی به اتهام همکاری با دول متخاصم  در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به تحمل ۹ سال حبس تعزیری محکوم شده است.
حسینی به مدت ۳ ماه  در سلول  انفرادی مورد شکنجه قرار گرفت.این شکنجه‌ها و بازداشت همسر و تهدید به بازداشت سایر اعضای خانواده موجب شد تا وی تن به خواسته‌های غیرقانونی بازجویان بدهد و اعترافات اجباری بکند. پس از بازجویی‌ها  برای وی قرار ۳۰۰ میلیونی صادر شد ولی مقامات دادستانی اجازه تودیع قرار وثیقه را ندادند و این در حالی بود که این زندانی سیاسی سرپرست پدر، مادر، همسر و فرزندش محسوب می‌شد.
دچار ضایعه استخوانی در ناحیه پا می‌باشد و هر بار مسئولین با بهانه‌ای از اعزام وی به بیمارستان جهت درمان و بهبود وی ممانعت به عمل می‌آورند.
این زندانی سیاسی که بیش از 6 سال است در زندان به سر می‌برد مدت سه ماه در سلول‌های انفرادی زندان اوین به سر برده است.

این زندانی سیاسی که ششمین سال از دوران محکومیت خود را در زندان اوین سپری می کند، از حق مرخصی درمانی و همچنین رسیدگی پزشکی در زندان محروم می باشد  .

این درحالی است که عدم تحمل کیفر که برای زندانی صادره شده و وی به دلیل درد و مشکل مفاصل در ناحیه پا نیاز مبرم به پزشک متخصص دارد.
بهداری زندان اوین امکانات کافی جهت درمان غلامرضا حسینی را ندارد با این وجود مسئولین زندان اوین حتی از انتقال این زندانی به بیمارستان مخالفت به عمل می آوردند.

صدای این زندانی بیمار و محروم از مرخصی باشیم.

نظرات