آغاز برخورد با بدحجابان در سال جدید


اولین دور طرح امنیت اخلاقی در سال ۹۵در برخورد با بدحجابی در مراکز خرید تهران آغاز شد و اعلام شد با بدپوششان و برحجابان برخورد قانونی می شود.
505-2









 مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با ادغام طرح های نوروزی پلیس در سال ۹۵ اولین دوره از طرح های امنیت اخلاقی را صبح امروز شنبه ۲۸ فروردین به صورت همزمان با حضور مأموران پلیس امنیت عمومی در محل های پرتردد، بزرگراه‌ها و خیابان های پررفت و آمد، همچنین مراکز فروش و تجاری آغاز کرده است.
موضوع عفاف و حجاب از موضوعات مهمی است که با جدیت در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد تا از این طریق با افرادی که رعایت شئون اخلاقی و اسلامی جامعه را نمی‌کنند، برخورد قاطع شود.
ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برخورد با جرایم مشهود و توقیف خودروهایی که سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کرده اند، یکی از اهداف این طرح ذکر شده که در این رابطه هماهنگی های لازم با مراجع قضایی به عمل آمده است.
وی گفت: از آنجا که ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت رسیدگی، کنترل، نظارت و حتی برخورد دارند، اما هنگامی که دستگاه های متخلف در این حوزه به مسئولیت خود عمل نمی کنند، ناجا مجبور می شود باز هم این مهم را به تنهایی به دوش بکشد.

نظرات