ضرب وشتم زندانی سیاسی سعید حسین زاده




امروز دوشنبه ١٠ اسفند ١٣٩٤ زندانى سياسى سعيد حسين زاده در یازدهمین روز اعتصاب غذاى خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
زندانی سیاسی سعید حسین زاده زندان اوین
صبح امروز دوشنبه ١٠ اسفند ١٣٩٤ زندانی سیاسی سعید حسین زاده فعال حقوق کودکان کار از طرف یکی از ماموران زندان به نام جعفر نژاد به بهداری مرکزی زندان اوین فراخوانده می شود وبا ورود این زندانی سیاسی به محل مربوطه ، جعفرنژاد شروع به تهدید وی نموده ومی گوید که این نامه هایی که علیه بهداری به دادستانی مینویسی برایت گران تمام میشود و ما می توانیم علیه تو اعلام جرم نماييم. 

لازم به ذكر است، زندانی سیاسی سعید حسین زاده در پاسخ این مامور زندان میگوید:" که عدم تحمل حبس من به تایید پزشکی قانونی رسیده و کارشکنی شخص شما و اطلاعات سپاه باعث شده حتی به من مرخصی پزشکی هم داده نشود "، که با این حرف جعفرنژاد شروع میکند به توهین کردن و میگوید که شما یه مشت هرزه کثافت وطن فروشید، در مقابل این فحاشی های رذیلانه مامور حکومتی، سعید حسین زاده میگوید:" که من از اینجا تکان نمیخورم تا معاون زندان اوین یا نماینده دادستان آمده وموضوع تعیین تکلیف شود و ببینم شما در چه جایگاهی به نام ویزیت من را آوردید و دارید توهین و تهدید میکنید". جعفرنژاد تماس گرفته و نگهبان بهداری را صدا میکند

و از او میخواهد که سعید حسین زاده را از اتاق بیرون بیندازند که با مقاومت وی روبرو میشوند و این مامورين وی را د رحالیکه در یازدهمین روز اعتصاب است مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و لباسش را هم پاره کرده و وی را به بیرون از بهداری پرت میکنند .
نامه سعید حسین زاده در نهمین روز اعتصاب غذا واعلام اعتصاب غذای خشک در صورت عدم پاسخگویی به خواسته هایش
به اطلاع میرسانم که در صورتی که طی روزهای آینده به خواست قانونی این جانب یعنی اعزام به مرخصی درمانی یا اجرایی شدن عدم تحمل کیفر یا توقف و تعلیق مجازات براساس ماده ۵۰۲ آیین دادرسی جدید عمل نشود وارد اعتصاب خشک میشوم و مصرف آب را نیز قطع میکنم. 

توجه شود در حال حاضر به دستور پزشک معالج و به علت مشکلات گوارشی و خطر از کار افتادن کلیه ناچار شده ام مصرف داروهایم را قطع کنم.مسئولیت هر اتفاقی که برای من بیفتد متوجه تمام مسئولین مربوط خواهد بود و عوامل مستقر در بند دو الف سپاه که بدون هیچ حکم و تعریف قانونی اقدام به دستگیری این جانب بازجویی و تفتیش عقاید و پرونده سازی کرده بودند،در حال حاضر قدرت و اختیار قانونی ندارند که جلوی آزادی این جانب را بگیرند.

خاطر نشان میکنم که تا قبل از دستگیری اطلاع نداشتم که فعالیت های خیریه و حمایت از کودکان کار در نظام جمهوری اسلامی جرم محسوب میشود و به شیوه های ذکر شده و با چندین سال حبس پاسخ داده میشود.
اضافه میکنم در روز نهم اعتصاب طبق چکاب انجام شده با ۶ کیلو گرم کاهش وزن،افت فشار و تپش قلب مواجه شدم.
گفتنى است، سعید حسین زاده ٨ اسفند ١٣٩٤
در اعتراض به وضعیت پرونده و نگهداری‌اش در زندان و همچنین نسبت به ممانعت ماموران از رسیدگیهای پزشکی و درمانی، از ٣٠بهمن اعتصاب‌غذا کرده است.
این زندانی سیاسی که هم‌اینک دومین سال ح
بس خود را در بند هفت زندان اوین سپری می‌کند ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۳ با یورش مأموران اطلاعات آخوندی دستگیر و به بند ۲ الف اطلاعات سپاه پاسداران منتقل شد. سعید حسین‌زاده به مدت ۳ ماه تحت شکنجه‌های دژخیمان قرار داشت.

نظرات