صدای اعدام خاموش در زندان های جمهوری اسلامی باشیم(شهرام احمدی)

محرومیت زندانیان سیاسی، عقیدتی و مدنی از خدمات پزشکی و درمانی یا انتقال دیر‌ هنگام زندانیان بیمار به بیمارستان، روشی است که جمهوری اسلامی سال‌هاست از آن برای اعمال فشار روانی به زندانیان استفاده می‌کند.
 
  بنابر میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی که جمهوری اسلامی یکی از امضاکنندگان آن است، محروم کردن زندانیان از درمان و مراقبت پزشکی به مثابه شکنجه و رفتاری ظالمانه، ضدانسانی و تحقیرآمیز است.

شهرام احمدی متولد ١٣٦٦ اهل سنندج  است که در ارديبهشت ١٣٨٨ به اتهام فعاليت های مذهبی در مسجد محل سكونت خود توسط نیروهای پلیس  دستگیر میشود و در راه بازگشت از مسجد به خانه بدون هشدار قبلی مورد تیر اندازی قرار میگیرد، که با اصابت چند گلوله به پشت به زمین می افتد و بعد از آن نیز مامورین رژیم با ضرب مشت و لگد بینی اش را می شکنند و زمانی که در بیمارستان به هوش می آید بدون اینکه بینی اش را عمل کنند همانطور جوش خورده این مسئله باعث شده که این زندانی در نفس کشیدن مشکل داشته باشد.

این زندانی سیاسی مذهبی ٣٣ ماه در سلولهاي انفرادي وزارت اطلاعات سنندج و زنجان تحت شكنجه و بازجوي قرار گرفت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد و سر انجام بعد از ٤٣ ماه بلاتكليفی در مهرماه ١٣٩١ در شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب به قضاوت قاضی محمد مقيسه در دادگاهي ٥ دقيقه اي و در حضور وكيل تسخيری  به اتهام محاربه به اعدام محكوم شد.

يكي از شكنجه هاي هر روز «شهرام احمدی» كه همچنان نیز ادامه دارد، دوری از خانواده است.

شهرام احمدي ساكن سنندج است كه حکومت بعد دستگیری او را  به زندان اوین و بعد به زندان رجایی شهر کرج  تبعید کرد، و به همین دلیل نیز امکان ملاقات برای خانواده وي محدود شده است،  خانواده شهرام در تاریخ 10 تیرماه  سال ۱۳۹۲ او را بعد از چهارسال در زندان ملاقات کردند  که متاسفانه  خانواده او در راه بازگشت ملاقات از زندان و در یک حادثه رانندگی بشدت آسيب جسمي ديدند و مادر و خواهر او ضربه مغزی شدند.

این زندانی عقیدتی سیاسی از بیماری عفونت كليه و روده رنج مي‌برد و بدليل عدم درمان و رسيدگی موٍثر عموما مريض است و تب دارد و از درد شديد جسمانی هم رنج ميبرد.

لازم به ذکر است که این زندانی عقیدتی کلیه چپ خود را از دست داده است و حتی شهرام احمدی به دلیل عدم امکانات کافی درمانی در زندان دچار افت شدید شنوایی از ناحیه گوش راست شده است.

حکم اعدام شهرام احمدی درتچهارم آبان ماه ۱۳۹۴بار دیگر توسط دیوان عالی کشور تائید شد و این حکم برای اجرا به اجرای احکام فرستاده شده است.

این زندانی عقیدتی در زندان رجایی شهر محبوس است هر لحظه امکان اعدامش وجود دارد .

نظرات