نامه ى خطاب به رئيس جُمْهُور فرانسه


امروز شنبه ٣ بهمن ١٣٩٤مسعود عرب‌ چوبدار زندانی سیاسی زندان رجایی‌ شهر در آستانه سفر حسن روحانی به فرانسه در نامه‌ای به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه نوشت:


Bildresultat för ‫مسعود عرب‌ چوبدار زندانی سیاسی زندان رجایی‌ شهر‬‎
خطاب به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه

اینجانب مسعود عرب‌ چوبدار زندانی محبوس در زندان گوهردشت یکی از زندان‌های جمهوری اسلامی هستم که با وضعیت فاجعه‌بار انسانی روبرو است. بنده و تمام دوستانم در بدترین شرایط ممکن زیر شکنجه و فشارهای روحی به سر می‌بریم به طوری که حتی داروهای مورد نیاز بیماری حاد و مزمن بنده که بر اثر شکنجه‌های این حکومت به آن مبتلا شده‌ام از من دریغ شده و این تنها درد من نیست تمام دوستان و خانواده‌های ما توسط حکومت زیر فشار هستند.

با توجه به توضیح گوشه کوچکی از مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم شنیدن سفر چند روز آینده آقای حسن روحانی به فرانسه بار دیگر خونم را به جوش آورد. باز هم سردرد گرفتم و ضربان قلبم بالا رفت و فهمیدم که باید قلم بر دست گیرم. وقتی در کشوری زندگی می کنم با حکومتی که هیچ درک و فهمی از شرافت ملی ندارد باید هم سردرد بگیرم.

جناب آقای فرانسوا اولاند شما با نادیده گرفتن وضعیت مردم ایران پذیرای فردی به نمایندگی از یک حکومت دیکتاتوری و ضد بشری هستید و با به رسمیت شناختن این حکومت شما نه تنها به مردم ایران خیانت کرده‌اید بلکه گامی بر ضد این خلق برداشته‌اید. شما قلب مردمی را به درد می‌آورید که ولایت فقیه سال‌هاست آن را مورد اهداف ظالمانه خود قرار داده است. شما مثل اینکه واقعا باورتان شده که پرونده فعالیت غیر قانونی هسته‌ای ۱۲ ساله حکومت جمهوری اسلامی توسط (۱+۵) و یا سازمان ملل بسته شده، نه تنها اینطور نیست بلکه زنان و مردان شجاع از همین آب و خاک همچون دوست عزیز، مجاهد بزرگ مردی چون غلامرضا خسروی و ده‌ها افسران نظامی این کشور بوده‌اند که آزادانه تصمیم به خدمت به ملت شجاع کشور خود گرفتند، حتی اگر روانه زندان‌ها و بازداشتگاه‌های این حکومت شوند و در زیر شکنجه ماه‌ها و حتی سال‌ها در سلول‌های انفرادی به سر ببرند و تا پای چوبه‌دار هم ایستادند و دل بریدند از زندگی و خانواده خویش در راه وطن و با اقتدار پیام مقاومت رابه ملت شجاع ایران رساندند.

با تمام درد و رنج‌هایی که از طرف این حکومت به بنده و خانواده‌ام تحمیل شده اعلام می‌دارم که تا نابودی و ریشه کن شدن ظلم و ستم و احیای حق مردم و کشور عزیزم ایران به مسیر خود ادامه خواهم داد. با توجه به شرایط و وضعیت زندان و با وجود محدودیت و فشارهای در آن از تمام هموطنان خود در اروپا درخواست می‌کنم تا صدای بنده را به گوش جهانیان برسانند و بگویند که حسن روحانی نه تنها نماینده مردم ایران نیست بلکه نماینده حکومت اعدام، جنایت و تروریسم است.
مسعود عرب چوبدار
زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج
۳ بهمن ماه ۱۳۹۴

نظرات