برای حفظ باورهای اسلامی مردم باید قیام کرد

مسئول نمایندگی علی خامنه‌ای در سازمان بسیج گفته برای حفظ باور‌های «اسلامی» مردم ایران نیاز به یک «قیام و انقلاب فرهنگی» است.
به گزارش «محبت نیوز» محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفته برای حفظ باور‌های «اسلامی» مردم ایران نیاز به یک «قیام و انقلاب فرهنگی» است.
 به گفته دیگربان تویسرکانی افزوده «همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید در برابر جریان ارتجاعی بزک نمودن چهره وحشی آمریکا قیام کنند.»
به گفته وی «آمریکا با استفاده از برخی عوامل نفوذی خود سعی می‌کنند خودشان را مدافع حقوق بشر، مدافع صلح، مدافع رفاه و آزادی معرفی کنند در حالی که حقیقت مطلب برخلاف این شعارهاست.»
تویسرکانی اضافه کرده «آمریکایی‌ها عامل ناامنی، عامل ظلم و فحشا و تبعیض و مسبب هرگونه بدبختی و گمراهی برای بشر هستند.»
علی خامنه‌ای و گروه دیگری از مقام‌های جمهوری اسلامی سال‌هاست نگران تغییر نگرش و سبک زندگی مردم ایران هستند.
آن‌ها بار‌ها نسبت به تغییر گسترده رویکرد مردم ایران به احکام اسلامی رابطه با غرب و حاکمان جمهوری اسلامی هشدار داده و اعلام کرده‌اند با این تغییرات مبارزه خواهند کرد.
روز گذشته نیز محمد‌علی جعفری فرمانده سپاه هشدار داده «اگر این باور در فکر مردم ایجاد شود که در مساله هسته‌ای توافق شد پس در مسایل دیگر هم می‌شود توافق کرد، این یک خطر و فتنه است.»
وی گفته جمهوری اسلامی در حال حاضر در شرایط «فتنه چهارم» قرار دارد که مشخصه اصلی آن گرایش برخی مسئولان به لیبرالیسم و تغییر ذهنیت مردم نسبت به مسائل دیگر است.

نظرات