تاکید مجدد علی خامنه ای بر پروژه خطرناکِ نفوذ دشمن…!

رهبر جمهوری اسلامی بار دیگر بر خطر “نفوذ” تاکید کرد. وی همچنین ادعا کرد که جریان‌هایی که با اتهام افراطی‌گری، بسیج را تخطئه می‌کنند، بسیج را تضعیف و “پروژه‌ی خطرناک نفوذ دشمن” را تکمیل می‌کنند. 1_400
علی خامنه‌ای، ‌رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه چهارم آذر (۲۵ نوامبر) در جمع فرماندهان و گردان‌های بسیج بخش قابل توجهی از سخنان خود را به توضیح درباره‌ی “پروژه نفوذ” اختصاص داد.
او با اشاره به “دشمنی سخت و نرم استکبار” گفت: «از جمله موضوعات بسیار مهم در دشمنی نرم، استفاده از پروژه‌ی “نفوذ” است.»
رهبر جمهوری اسلامی مردادماه امسال، چند هفته پس از توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای قدرتمند جهان نیز، نسبت به تلاش “دشمنان” و به ویژه ایالات متحده آمریکا برای “نفوذ” در ایران هشدار داده بود.
خامنه‌ای آمریکا را متهم به سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای کرده و گفته بود: «آمریکایی‌ها می‌خواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه در آمریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست، وسیله‌ای برای نفوذ در ایران بسازند.»
او اضافه کرده بود: «ما این راه را قاطعانه بسته‌ایم و با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به آمریکایی‌ها نمی‌دهیم.»
رهبر جمهوری اسلامی در بخشی دیگر از سخنانش در جمع نیروهای بسیجی، بدون نام بردن از حسن روحانی به اظهارات رییس‌جمهور ایران در مورد “نفوذ” پاسخ داد.
خامنه‌ای با بیان اینکه برخی به طرح موضوع نفوذ واکنش نشان دادند و گفتند که از این موضوع، استفاده‌ی جناحی می‌شود، گفت: «البته اگر کسانی از آن استفاده‌ی جناحی می‌کنند، کار اشتباهی است اما این حرف‌ها نباید موجب غفلت از اصل موضوع “نفوذ” و فراموشی آن شود.»
او در ادامه افزود: «مهم این است که بدانیم و باور کنیم که دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی در این زمینه است.»

نظرات