نامه مهدی فراحی شاندیز زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر

مهدی فراحی شاندیز زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر

https://www.facebook.com/zendani.siasi/




مهدی فراحی شاندیز زندانی سیاسی طی نامه ای که بدست کمیته مبارزه برای آرادی زندانیان سیاسی رسیده است نوشته است؛
مردم به ستوه آمده ایران، زنان و دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب، زنان و مردان کارگر، علیه دیکتاتوری خامنه ای و ولایت فقیه به میدان بیایید.
هر چند بسیاری از مطالبی که در این فراخوان آمده برای شما روشن و آشکار است، اما بیان آن از زبان یک زندانی سیاسی در بند امیدوارم باعث بیداری برخی از وجدانها شود تا در برابر بیداد و ظلم بیش از این ساکت نباشیم و بیش از این چشمان خود را بر روی این ظلم و بیدادگری، تبعیض و بیعدالتی نبندیم.
در شرایطی که ملت ایران در فقر و بیکاری، فلاکت و بدبختی همراه باسرکوب و خفقان و دیکتاتوری دینی بسر میبرند و تعدادی زیادی از فرزندان آزادیخواه شما به صرف انتخاب فعالیتهای سیاسی و حقوق بشری و انتقاد به حاکمیت در زندانها بسر میبرند، در شرایطی که بازداشتهای گسترده فضای امنیتی، قصاص و اعدام رو به گسترش است و به طور کلی وضعیت حقوق بشر در ایران نگران کننده است، تعداد محدودی آخوندهای مولتی میلیارد مافیای اقتصاد ایران را در چنبره خود قبضه کرده اند و درهرتریبون و مساجد و دانشگاهها افکار و عقاید پوسیده و مرتجع و عقب مانده توحش اسلامی را به خورد مردم میدهند و مدام آن را تبلیغ میکنند.
باند مافیایی ولایت فقیه خامنه ای خواستار حفظ شرایط موجود و استقرار حاکمیت ظالمانه خود میباشد و هر روز بیشتر از قبل دست به دزدی و چپاول وغارتگری میزند چرا که خامنه ای دیکتاتور و مزدورانش ادامه حیات خود را در سرکوب و خفقان و زندان و اعدام و ایجاد سانسور می بینند. جامعه بین المللی که خواستار برقراری حداقلهایی در رابطه با حقوق بشر و آزادی زندانیان سیاسی و آگاهگری سیاسی و مدنی در ایران است، با مقاومت خامنه ای دیکتاتور و باند ایشان مواجه میشود.
مردم به ستوه آمده ایران خواهان یک زندگی بهتر وآزادی بیان و تمامی زندانیان سیاسی و حقوق بشری و فعالین کارگری در بند و افشای چپاول و حیف و میل ثروت ملی توسط حاکمیت دیکتاتور و فاسد میباشند. به همین منظور باید تمام وجدانهای بیدار و جامعه آزاد بشری از آنها پشتیبانی و حمایت کنند تا دولتمردان را به تمکین وادارند تا به ساز و کارهای حقوق بشری و بین المللی احترام بگذارند و تن بدهند.
امید که با اعتراضات گسترده مردم آزادیخواه ایرن حاکمان بیدادگر و فاسد مجبور شوند تا شرایط را درک کنند و به خواسته های مردم احترام بگذارند و مردم از زیر یوغ دیکتاتوری دینی و حاکمان مستبد رهایی یابند.

مهدی فراحی شاندیز
زندانی سیاسی در بند اندرزگاه 10 رجایی شهر

نظرات