شکنجه و عدم درمان، رسول حردانی را راهی بیمارستان کرد

رسول حردانی زندانی محبوس در بند ۲ زندان رجایی شهر دیروز مصادف با شنبه، ۱۱ مهرماه ۱۳۹۴از زندان به بیمارستان منتقل شد. این انتقال برای تعیین وقت عمل صورت گرفته بود.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ رسول حردانی به علت دردهای شدید در ناحیه زانوی پای خود به سختی قادر به راه رفتن بود و در بیمارستان پس از عکس برداری و انجام مراحل پزشکی مشخص شد مشکل زانوی وی به دلیل ضربات شدید، شکنجه، عدم رسیدگی به وضعیت جسمانی و درمان او ایجاد شده است و باید هرچه سریع تر مورد عمل جراحی قرار گیرد. با انجام مراحل پزشکی وقت عمل برای رسول روز دوشنبه اعلام شده است.
رسول حردانی برادر خالد حردانی در سن ۱۷ سالگی به دلیل درگیری لفظی با ماموران بازداشت و به۲۲ سال حبس محکوم شده بود. او هم پرونده با خالد و فرهنگ و شهرام پورمنصوری است و طبق آخرین اظهارات وکیل پرونده مذکور علیزاده طباطبایی با روزنامه شرق حکم این زندانی به همراه شهرام و فرهنگ پورمنصوری به۱۵سال تقلیل یافته و هر سه زندانی سه ماه است که به صورت غیر قانونی در زندان نگهداری می شوند.
با پیگیری های موجود علت نگهداری این سه زندانی پس از اتمام دوران محکومیت معلوم شد دادستانی مستقیما با آزادی این سه نفر مخالف و مانع از آزادی آنها شده است.
 شکنجه و عدم درمان، رسول حردانی را راهی بیمارستان کرد

نظرات