نامه جمعی از زندانیان سیاسی-عقیدتی زندان اوین و رجایی شهر در اعتراض به سفر وزیر خارجه آلمان به ایران برای برگزاری کنفرانس مقدماتی امنیتی در تهران

نامه جمعی از زندانیان سیاسی-عقیدتی زندان اوین و رجایی شهر در اعتراض به سفر رییس کنفرانس مونیخ و وزیر خارجه آلمان به ایران
خبرگزاری بام– تنی چند از زندانیان سیاسی و عقیدتی محبوس در زندان‌های اوین و رجایی‌شهر با نگارش نامه‌ای به  فرانك والتر اشتاين‌ماير، وزیر امورخارجه آلمان برای سفر به ایران و برگزاری کنفرانس مقدماتی امنیتی در تهران  اعتراض خود را به وی اعلام کردند.
خبرگزاری بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ در قسمتی از این نامه آمده است:  اگر اين رژيم می‌توانست به امنيت کسی كمك كند اول برای مردم خودش می‌کرد در حاليكه الان دارد تمامی خواسته هایمردم را با دستگيریو زندان و شكنجه و اعدام پاسخ می‌دهد. با چنين رژیمی شما چه حرفیدر مورد امنيت داريد كه بزنيد.
متن کامل نامه به شرح ذیل می‌باشد:
آقای فرانك والتر اشتاين‌ماير وزير خارجه كشور آلمان
چگونه از حكومتی كه امنيت مردم خودش را تامين نمی‌کند و تازه خودش قاتل و شكنجه گر مردم خودش است انتظار داريد كه برای بحرانهای امنیتی منطقه‌ای و بين المللی راه حل داشته باشد. اگر اين رژيم می‌توانست به امنيت کسی كمك كند اول برای مردم خودش می‌کرد در حاليكه الان دارد تمامی خواسته‌های مردم را با دستگيری و زندان و شكنجه و اعدام پاسخ می‌دهد.
با چنين رژیمی شما چه حرفی در مورد امنيت داريد كه بزنيد؟
رژیمی كه خودش اصلی‌ترین حكومت صدور تروريسم به منطقه از جمله عراق و سوريه و يمن است، چه انتظاری هست كه راه حل برای اين مسائل داشته باشد.
ما از آمدن شما به تهران و نشست و برخاستتان با سران اين رژيم استقبال نمی‌کنیم. ولي با اينحال اگر می‌خواهید بياييد لطفا يك سر هم به زندانها بزنيد و حرفهای ما را نيز در مورد نقش اين رژيم در امنيت جهانی بشنويد.
 
جمعی از زندانیان گوهردشت مرکزی کرج و اوین تاریخ ۲۴ مهر

نظرات