حمله اسیدی برای پایان دادن به کینه قدیمی

حمله اسیدی برای پایان دادن به کینه قدیمی
 وقتی حکم دادگاه درخصوص اختلاف ملکی ۲راننده مسافرکش صادر شد، کسی که رأی به ضررش بود با یک ظرف مایع اسیدی لوله بازکن سراغ دیگری رفت و انتقامی هولناک را رقم زد.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی به نقل از روزنامه همشهری، حدود ساعت ۷:۳۰ صبح يكشنبه رهگذران در بلوار ولیعصر شهر رشت صدای فرياد «سوختم، سوختم» مردی ميانسال را شنيدند كه از درد به‌خودش میپيچيد. آنها همزمان مرد ديگری را ديدند كه دوان دوان سوار خودروی خود شد و پا به فرار گذاشت. همه‌‌چيز از اين حكايت داشت كه مرد ۵۱ ساله هدف حمله اسيدی قرار گرفته است.
شاهدان به كمك او شتافتند و وی را به بيمارستان منتقل كردند. همزمان پليس در جريان قرار گرفت وتیمی از مأموران برای تحقيقات راهی بيمارستان شدند. بررسي‌های اوليه از اين حكايت داشت كه مرد ۵۱ ساله از سوی يكي از همكارانش هدف حمله اسيدی قرار گرفته است. مأموران متوجه شدند كه آنها هر دو مسافركش بودند كه از سال‌ها قبل دچار اختلافات ملکی شده بودند.
كار به جایی كشيد كه مرد ۵۱ ساله از همكار ۳۸ ساله‌اش شكايت كرد و دادگاه پس از رسيدگي به پرونده رأی به نفع مرد ميانسال داد. اين در حالي بود كه مرد ۳۸ ساله نيز از سوی دادگاه به تحمل ۳ سال حبس محكوم شد. با اين حال وی پيش از اينكه راهی زندان شود، تصميم به انتقام‌جویی گرفته و با تهيه مايع اسيدی لوله بازكن، صبح زود سراغ همكارش رفته و با پاشيدن اين مايع به سر و صورت او، پا به فرار گذاشته است.
با اين اطلاعات دستور بازداشت متهم صادر شد وتیمی از مأموران جست‌وجو برای شناسایی مخفيگاه او را شروع كردند. در همين حال سرهنگ محمدرضا جعفری خيرخواه، معاون اجتماعی پليس گيلان با اشاره به اينكه در اين حادثه فرد مصدوم از ناحيه سر، صورت، گردن و آرنج دست و پای راست دچار سوختگي شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت گفت: در حال حاضر حال عمومی مصدوم رضايت بخش بوده و هم‌اكنون تلاش براي مداوای او ادامه دارد.

نظرات