تعلل در اعزام آتنا دائمی به مرکز درمانی به بهانه مشکلات اداری

مسئولین زندان اعزام آتنا دائمی، فعال مدنی زندانی در زندان اوین به مرکز درمانی را به دوشنبه هفته آینده موکول کردند.
images(3) 
  اعزام فعال مدنی زندانی، آتنا دائمی که مشکوک به ابتلا به بیماری MS است به دلیل مشکل اداری از روز دوشنبه گذشته شانزدهم شهریور ماه به دوشنبه بیست و سوم شهریور ماه موکول شد.
یک منبع مطلع در این ارتباط گفت که نامه اعزام این فعال مدنی زندانی اخذ شده اما به دلیل زمان بردن اخذ نامه توسط دادیار و بردن آن به زندان اوین جهت اعزام آتنا دائمی، این مسئله به دوشنبه هفته آینده موکول شد.
اعزام آتنا دائمی به بیمارستان بنا به نامه دریافتی خانواده او تنها در روزهای دوشنبه امکان پذیر است.
پس از انتشار تصاویر مربوط به اعزام پیشین او به بیمارستان در رسانه ها، ادامه درمان این فعال مدنی متوقف شد و مسئولین امنیتی به او و خانواده اش اعلام کرده اند که ” شما در “خط قرمز” هستید و نمی گذاریم و ما برای اعزام ایشان به بیرون نامه و اجازه ای نمی دهیم.”
لازم به ذکر است که آتنا دائمی بارها پس از این رویداد برای اعزام به بیمارستان درخواست کرده بود که هر بار مسئولین امنیتی با اشاره به انتشار تصاویر این فعال مدنی زندانی که با دستنبد به بیمارستان منتقل شده بود، از اعزام او امتناع کرده و او را در “خط قرمز” دانسته اند.
آتنا دائمی ۲۷ ساله، بیست و نهم مهرماه سال ۹۳ بازداشت و ۵۷ روز در سلول انفرادی و تحت بازجویی بود، وی به دلیل فعالیت های مدنی مسالمت آمیز، به اتهام تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، توهین به رهبری، توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی و اختفای ادله جرم، به ۱۴ سال زندان محکوم شد.
این حکم برای تجدیدنظر به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر ارسال شده و تا لحظه تنظیم این گزارش نتیجه ای سوی این دادگاه اعلام نشده است.

نظرات