او میخواهد که ما به او اعتماد کنیم




او می‌خواد امید رو به شما و من بر گردونه اون می‌خواد شما ایمان بیارید اون می‌خواد شما با خیال راحت به او اعتماد کنید. ایماندار بودن مسیحی بودن اینه، یعنی زندگی در امید، زندگی با ایمان حتی اگر به نظر نرسه؛ حتی اگر شرایط و موقعیت مناسب نباشه؛ در دوم تسالونیکیان باب ۲ آیه ۱۶ و ۱۷ می‌گه:
"۱۶ خود خداوند ما عیسی مسیح و پدر ما خدا، که ما را محبت نمود و از روی لطف بی پایان خویش ، تسلی و امید جاودانی به ما بخشید، ۱۷ دلهای شما را تسلی عطا کند و شما را نیرو بخشد تا همواره کردار و گفتارتان نیک باشد."
خداوند امروز مایله که همه ما امیدوار از این جا بیرون بریم همه ما امیدوار بیرون بریم گرچه مشکلات در سبدهامون در کیفهامون در ماشینمون و در خانه ما پُر است. در یک کالجی یکی از نماینده‌های مجلس امریکا بنام ویلی آپشا اینطور دعوت شد که برای دانشجوها بیاد صحبت بکنه؛ این مرد هفتاد ساله بود؛ دانشجوها تا وقتی که او رفت ایستاد تا صحبت بکنه هیچ کس بهش توجهی نمی‌کرد گفتند چی می‌خواد به ما بگه! وقتی نوبت سخنرانیش شد پشت میکروفون قرار گرفت و مدتی هیچ حرفی نزد و با این جمله شروع کرد: من سالهای سال معلول بودم فلج بودم ناتوان بودم روی ویلچر نشسته بودم ولی او در حالی این صحبت رو می‌کرد که راه می‌رفت با پای خودش راه می‌رفت با پای خودش در اون قسمت قدم می‌زد می‌گفت من در تمام مدت زندگیم یا روی صندلی چرخدار بودم یا منو در بغل خودشون اینطرف و اونطرف می‌بردن و منو کول می‌کردن، تا اینکه در سن ۶۸ سالگی در یک کلیسایی ایمان آوردم و از خدا خواستم منو شفا بده و شفا داد و من می‌تونم امروز راه برم و خدا می‌خواد من به افرادی که عین من در موقعیتهای نا امید کننده هستند این امید رو بدم که ایمان و اعتقاد و امیدشون رو روی خدای شفا دهنده و قادر مطلق بزارن؛ می‌گفت بعد از ۶۸ سال برای اولین بار روی پای خودم ایستادم و شروع به راه رفتن کردم و بعد تا اونجا که انرژی داشت فریاد زد با تمام قدرتش و به دانشجوها گفت، هرگز هرگز هرگز امید خودتون رو از دست ندین.
کلام خدا می‌گه خدا امروز هم بر تخت سلطنت خود نشسته و برای شما جواب داره برای بیماریتون جواب داره برای ضعفتون جواب داره برای کمبودهاتون جواب داره برای چیزهایی که در اطافتون اتفاق می‌افته جواب داره؛ در رومیان باب ۱۵ آیه ۴ می‌گه:
"۴ زیرا همه‌ چیزهایی‌ که‌ از قبل‌ مکتوب‌ شد، برای‌ تعلیم‌ ما نوشته‌ شد تا به‌ صبر و تسلی‌ کتاب‌ امیدوار باشیم‌.

نظرات