صدیقه مرادی به بیمارستان اعزام شد

اعزام صدیقه مرادی به بیمارستان جهت "ام آر آی"




«صدیقه مرادی» زندانی سیاسی ۵۴ ساله بند زنان زندان اوین(نسوان) و یکی از بازماندگان قتل عام زندانیان سیاسی اواخر دهه ۶۰ ساعت ۱ بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۱ مرداد ماه جهت انجام "ام آر آی" به بیمارستان تجریش اعزام شده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، انجام "ام آر آی" این زندانی سیاسی تا ساعت ۷به طول انجامیده است و در طی این مدت وی از درد مچ دست حاصله از دستبند رنج می برده است.
یک منبع کاملا آگاه در خصوص وضعیت این زندانی سیاسی می گوید" «صدیقه مرادی» را به خاطر همین درد استخوان به بیمارستان برده بودند و خود این کار تنها فقط به درد های او اضافه کرده و باعث تشدید دردشدید در مچ دست او شده است"
«صدیقه مرادی» در تاریخ ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۰ در تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
وی به اتهام محاربه و ارتباط با گروه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «محمد مقیسه‌» به تحمل ۱۰ سال حبس و تبعید به زندان گوهردشت محکوم شد و این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا به تایید رسید.
وی پس از بازداشت به مدت ۷ ماه در بند ۲۰۹ زندانی بود و در آذرماه ۹۰ به بندعمومی انتقال یافت.
این زندانی سیاسی سابقه بازداشت در دهه ۶۰ را نیز را درپرونده فعالیتهای خود دارد.
وی طی دومرحله در دهه ۶۰ به دلیل عقایدش زندانی شده بود.
مرحله اول از سال ۱۳۶۰ الی ۱۳۶۱ و مرحله دوم از سالهای ۶۱ الی ۶۴ بوده است.
این زندانی سیاسی از آرتروز گردن رنج می‌برد و بر اثر ضربات حاصله در بازجویی جهت اعتراف تلویزیونی بینایی‌اش دچار مشکل شده است.
گفتنی است پیش تر صدیقه مرادی در اثر فشار‌های شدید حاصله از شکنجه، در بند ۲۰۹ زندان اوین دچار خونریزی شدید معده و آسیب دیدگی از ناحیه کمر شده است.
خانواده این زندانی سیاسی به دفعات مکرر به دادستانی تهران مراجعه و خواهان درمان وی با پرداخت هزینه خودشده اند و با مخالفت مسوولین مربوطه مواجه شده اند.
گفته شده است این زندانی ظهر روز یکشنبه ۱ مرداد ماه به همراه زندانی دیگر با نام شهریاری به بیمارستان تجریش منتقل شده است.

نظرات