اعتراض به شكنجه سفيد در زندان رجايى شهر كرج



اعتراض به شكنجه سفيد در زندان رجايى شهر كرج
امروز ٢٧ خرداد١٣٩٤شعار مرگ بر ظالم؛ درود بر آزادی؛ درود بر انسانیت در سالن ١٢ رجایی شهر طنین انداز شد.
بنابه گزارش كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى، زندانیان سیاسی بند ١٢رجایی شهر در اعتراض به ادامه شکنجه سفید و مرگ خاموش در محوطه هواخوري زندان شعار سر دادند.
يك منبع آگاه اعلام كرد، امروز تعدادی از ماموران امنیتی برای سرکشی از دستگاهها ی پارازیت سرطان زابه پشت بام هاى زندان آمده بودند و زندانیان در اقدامی هماهنگ و در اعتراض به این عمل غیر انسانی شروع به شعار دادن کرده اند.
گفتنى است، زندانیان بارها با مکاتبه و نامه نگاری اعتراض خود را عنوان کرده بودند اما مسئولین زندان هر بار به نماینده سالن گفته اند این موضوع در دستور کار وزارت اطلاعات است و ما کاره ای نیستیم و خود ما هم اعتراض داریم.
به علت نصب این دستگاه ها در محوطه هواخوري بیش از ده ها زندانی وضعیت اورژانسی دارند و سلامتی آنها در خطر جدی است و جان زندانیان سیاسی در معرض خطر است.
از جمله این زندانیان می توان به عفیف نعیمی، پیروز منصوری، خالد حردانی، محمد سیف زاده، مصطفی اسکندری، فؤاد مقدم، حشمت الله طبرزدی، شاهرخ زمانی اشاره کرد که وضعیت آنها اورژانسی گزارش شده است و چندی است اسد الله هادی به دلیل تشدید امواج پارازیت وضعیت جسمانی نا مساعد داشت و همچنان در بیمارستان بستری است.

نظرات