برای حمایت از بهنام ابراهیم زاده




فورى فورى... بهنام ابراهيم زاده
English to follow
لطفا در حمايت از بهنام اين خبر را در همه جا پخش كنيد.
بنابر گزارش رسيده به كارزار " بهنام را آزاد كنيد" شورای زندان رجایی شهر، دیروز دهم خرداد ماه ١٣۹٤ - ٣١ مى
با حضور مسوولین زندان و دادیار خدابخشی , درباره بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری و زندانی سیاسی تشکیل و تصمیمات ذیل برای این زندانی طبق نامه شماره 77/208/3/94 به تاریخ دهم خرداد 94 اتخاذ شد: ١- .محرومیت از ملاقات ٢- .محرومیت از مرخصی ٣-.عدم پیشنهاد عفو و آزادی مشروط ٤- .نگهداری در سلول انفرادی بمدت شش روز
اطلاعيه قبلى در رابطه با بهنام ابراهيم زاده را در زير لطفا ملاحظه نماييد:
Behnam Ebrahimzadeh, jailed labour activist was called to the Rajaeeshahr’s prison office in Iran, and was told that they have decided to impose the following further restrictions on him:
1- He will not be allowed to have visit from his family
2- he will not be granted leave from prison
3- he will not be granted parole and will not be granted conditional release
4- he will be kept in a solitary confinement for further six days
Behnam’s current situation is a continuation of months of pressure on Behnam and accusing him of sending out news from prison. He was kept in solitary confinement and being beaten up. Behnam is under immense pressure.
http://chn.ge/1xr3BZD
اطلاعیه شماره ٢٤: "کمپین بهنام را آزاد کنید"
بهنام ابراهیم زاده به انفرادی منتقل شد
طبق آخرین خبرها، ساعت ١٠ صبح دهم خرداد بهنام ابراهیم زاده طی درگیری لفظی با نجم الدین حسینی ریاست جنایتکار بند دارالقران مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و به بند انفرادی انتقال یافته است.
قضیه از این قرار است که در این هفته بهنام ابراهیم زاده طی بیانیه ای انزجار خود را علیه اعدام ها اعلام داشته است. این بیانیه بر در و دیوار بند دارالقران که بهنام در آن بسر میبرد، نصب شده و توجه زندانیان محبوس در این بند را بخود جلب کرده است. در عکس العمل به این اقدام او در اعتراض علیه اعدام و در دفاع از انسانیت، بدستور نجم الدین حسینی بهنام مورد ضرب و شتم شدیدی قرار گرفته و وضعیت او نگران کننده است. بهنام از بیماریهای بسیاری از جمله آرتروز گردن و بیماری کلیه و خونریزی لثه رنج میبرد و محرومیت او از دارو و درمان و اتفاق امروز وضعیت وی را وخیم تر کرده است.
بهنام ابراهیم زاده از چهره های شناخته کارگری است. او از سال ٨٩ با ٥ سال حکم در زندان بسر میبرد و با وجود این در حکم جدیدی او به ٩ سال و ٤ ماه زندان محکوم شده است.
بهنام مدافع حقوق کارگر، مدافع حقوق کودک و انسانیت است و در همین راستا امروز در زندان پرچم مبارزه علیه اعدام را بدست گرفته است. بهنام شایسته بیشترین حمایت هاست. به حمایت از بهنام بشتابیم
کارزار "بهنام را آزاد کنید تا آزادی بهنام ادامه دارد و همگان را به حمایت و پشتیبانی از او و خواستهایش فرا میخواند. با کارزار "بهنام را آزاد کنید" همکاری کنید و در هر کجا که هستید صدای اعتراض بهنام و زندانیان سیاسی در بند باشید.
در داخل کشور میتوانید عکس وی را بر در و دیوار بزنید و زیرش بنویسد "بهنام را آزاد کنید" و عکس بگیرید و عکس های آنرا وسیعا در مدیای اجتماعی، از جمله در صفحات فیس بوک و سایت های خبری منتشر کیند. و همچنین بدست ما برسانید تا آنها را رسانه ای کنیم. کلیپ تهیه کنید و با گرفتن عکس بهنام در مقابل صورت خود اعلام کنید که ما بهنام را حمایت میکنیم. "بهنام را آزاد کنید" کلیپ آنرا بر روی یوتیوپ بگذارید و برا ی ما نیز ارسال کنید.
در خارج کشور بکوشید تا با سازمانهای کارگری و نهادهای انساندوست در کشورهای مختلف جهان تماس برقرار کنید و خواستار حمایت و پشتیبانی آنان از بهنام و خواستهایش بشوید.
پتی شنی را که از سوی کمپین "بهنام را آزاد کنید" در حمایت از او بر روی سایت ها گذاشته است، را برای دوستان خود بفرستید و بخواهید حمایت کنند. . این پتی شن را در لینک زیر میتوانید امضا کنید و به دوستانتان نیز خبر دهید که آنرا امضا کنند.
http://chn.ge/1xr3BZD
خانواده بهنام ابراهیم زاده را تنها نگذارید و آنها را در حلقه حمایت و پشتیبانی خود قرار دهید.
٢٠ ژوئن روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی فرصت مناسبی است که صدای بهنام و بهنام ها در سراسر جهان باشیم. وسیعا به این روز بپیوندید و خواستار آزادی فوری بهنام و همه زندانیان سیاسی شوید.
بهنام ابراهیم زاده و همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند.
١٠ خرداد ١٣٩٤ ٬ ٣١ مه ٢٠١٥
كارزار " بهنام را آزاد كنيد"
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
www.iranpoliticalprisoners.com
shiva.mahbobi@gmail.com, 0044 0 757235 6661
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
www.free-them-now.com
shahla_daneshfar@yahoo.com , 0044 0 777989 8968
کودکان مقدمند
www.childrenfirstnow.com
afsanehvahdat13@gmail.com, 0046-702468454
حمایت كنندگان از كارزار " بهنام را آزد كنيد":- انجمن وكلاى سوسياليت انگلستان, نهاد مادران عليه اعدام, كميته حمايت از شاهرخ زمانى , اتحادیه سراسری کارگران سوئد، ال او، اتحادیه سراسری کارگران تونس، جی یو تی تی، سازمان سراسری کارگران ساختمانی عراق، شبکه همبستگی کارگری خاورمیانه و شمال آفریقا، سازمان عفو بین الملل شعبه سوئد، جمعی از زندانیان سایسی در زندان رجایی شهر، اتحادیه کارگران پست کانادا و...

نظرات