سکس از دلایل اصلی پیوستن مسلمانان به داعش



غیان امیال جنسی دلیل پیوستن جوانان مسلمان بریتانیایی به داعش است.
به گزارش « محبت نیوز» خبرگزاری آر تی روسیه خبر داد ، یکی از دلایل پیوستن جوانان مسلمان بریتانیایی به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش)، مشکلات و طغیان امیال جنسی و ناامن بودن محیط در بریتانیا است.
دیا خان کارگردان، آهنگساز و فعال حقوق بشر و برنده جایزه سال ۲۰۱۳ “امی ” برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم ” با ناز”، پس از دو سال تحقیق، فیلم مستندی را ساخته و به ریشه های رشد افراط گرایی اسلامی در اروپا پرداخته است.
در مستند ” قرار دادن در معرض جهاد ” به داستان تعدادی ازمسلمانان بریتانیایی با هدف جنگ مقدس به عراق و سوریه رفته اند پرداخته شده است. دیا خان در خصوص ریشه های افراط گرایی اسلامی گفت: اغلب مسلمانان جوان که در غرب زندگی می کنند، احساس خشم، بیگانه بودن و تبعیض دارند، عواملی که باعث بحران هویت می شود.
به گفته Radio jibi، دیا خان در گفتگویی با دیلی بیست به مهاجران مرد از جنوب آفریقا اشاره کرد که در پی احساس نا امنی در دنیای باز جنسی در غرب، امیال خود را سرکوب کرده و یا از کودکان خود سوء استفاده کرده اند.
به گفته این کار گردان ” پسر و یا دختری که در خانواده مذهبی مقید خود نمی تواند رابطه قبل از ازدواج داشته باشد، در دنیای باز جنسی غرب مجبور به سرکوب امیال خود و در نهایت بحران هویت می شود.”
الیاس کارمنی اسلام گرای سابق در مصاحبه با دیا خان می گوید بر این باور است که شکاف رو به رشد بین دو نسل از خانواده های مسلمان ساکن غرب باعث شده که جوانان در محیط پر تنش و استرس زا قرار بگیرند.
الیاس سکس را یکی از دلایل اصلی پیوستن مسلمانان به داعش دانسته و می گوید: آنها فقط در پی دختر به داعش می پیوندند، چون داعش به آنها دختر می دهد و سرخوردگی جنسی آنها اینگونه رفع می شود.
دیا خان بر این باور است که داعش تصور مردهای خوش قیافه را تبلیغ می کند، از این رو دختران فکر می کنند که با پیوستن به این گروه با هر کس که مایل هستند می توانند ازدواج کنند، در حالی که اینطور نیست.

نظرات