رد شدن به محتوای اصلی

حسین رفیعی به اعتصاب غذای خود پایان داد



حسین رفیعی به اعتصاب غذای خود پایان داد
بام- حسین رفیعی به بند ۸ زندان اوین منتقل شد و به اعتصاب غذای خود پایان داد. رفیعی ۴ روز پیش در خیابان بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
 بازداشت حسین رفیعی با اجبار صورت گرفته و بازداشت کنندگان هیچ حکم قضایی به وی نشان نداده‌بودند و تنها در زندان اوین تاکید کرده‌بودند که این بازداشت با دستور دادستانی تهران صورت گرفته است.
دکتر رفیعی که ۴ روز در قرنطینه زندان اوین به سر می‌برد؛‌ در اعتراض به این برخورد خلاف قانون دادستانی تهران اعتصاب غذا و دارو کرده بود اما امروز پس از انتقال به بند ۸ زندان اوین به اعتصاب خود پایان داد.
انتقال حسین رفیعی به بند ۸ زندان اوین در حالی صورت می‌گیرد که حکم زندان پیشین وی که مربوط به بازداشت سال ۷۹ است؛ مشمول مرور زمان شده و حکم زندان اخیر وی هنوز در دادگاه تجدید نظر بررسی نشده است و به این دلیل زندانی شدن وی کاملا با موازین قانونی مغایر است. و دلیل بازداشت او هنوز روشن نیست.
حسین رفیعی در ماه‌های اخیر با صدور چندین نامه سرگشاده نسبت به وجود جریان هایی در وزارت اطلاعات و قوه قضائیه که عملکردشان در راستای اهداف دشمنان ایران در منطقه و جهان است شدیداً ابراز نگرانی کرده بود.

نظرات