رد شدن به محتوای اصلی

دیدار اعضای کانون صنفی معلمان با خانواده معلم زندانی علی اکبر باغانی


دیدار اعضای کانون صنفی معلمان با خانواده معلم زندانی علی اکبر باغانی
 جمعی ازاعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان ایران(تهران) امروز با خانواده ی معلم زندانی، علی اکبر باغانی دیدار کردند.
 گزارش کوتاهی از این دیدار را به قلم مهدی بهلولی: امروز جمعه،۲۲ خرداد‌ ماه ۱۳۹۴ با شماری از همکاران و برخی عضوهای کانون صنفی معلمان ایران( تهران) رفتیم خانه ی جناب علی اکبر باغانی.جلسه ی خوبی بود و چند نفری از دوستان،درباره ی آقای باغانی و ویژگی های شخصی ایشان و راه و روشی که در تلاش های صنفی پیگیر بوده و هست،صحبت کردند. جای خودش خیلی خالی بود اما خوشحال شدم که باغانی افزون بر کارهای صنفی ارزنده اش،فرزندان شایسته ای را هم تربیت کرده است. همسر گرانقدر ایشان هم به راستی که جای سپاسگزاری دارد و دوستان هم در همان جلسه البته به درستی به این نکته ی مهم اشاره کردند.
از دید من  البته این برداشت شخصی خودم است باغانی یک جمهوری اسلامی عادلانه تر و آزادتر می خواهد و بسیار متاسفم که نظام ایشان را به زندان افکنده است. علاوه بر این در این دیدار متوجه شدیم که حتی تقاضای اعاده ی دادرسی ایشان نیز رد شده است.
باغانی،انسانی بسیار پرانرژی،پر انگیزه و توانمند است. آرزوی قلبی ام این است که شرایط به گونه ای پیش برود که هم جناب باغانی و هم همه ی دیگر عزیزان دربند همچون باقری و بداقی و هاشمی و دیگر زندانیان بی گناه،از زندان آزاد شوند.

نظرات