دعا



خداوندم شکرت میکنم یکبار دیگر گرد هم امدیم تا تو را ستایش کنیم و از کارهای سگفت انگیز تو سخن بگوییم  تو شادی و خوشی ما هستی و ما در وصف تو ای خداوند زنده می سراییم

خداوندم شکرت میکنیم که ما را راهنمایی میکنی وخداوندم تو همیشه با ما هستی و در کنار ما و هیج جیز نمی تواند ما را بلغزاند.

خداوندم راه خود را به ما نشان بده و اخکام خود را به ما بیاموز و راستی خود را به ما تعلیم بده و ما را هدایت فرما زیرا تو نجاتدهنده ما هستی و ما همیشه به تو امیدوار هستیم.

خداوندم دعا میکنیم برای شفا بیماران برای کودکان بیمار برای همه مریضانی که در بستر بیماری هستند دعا میکنم  خداوند تو با روح پاکت وجودشان را لمس کن و آنها را شفا بده.
 خداوندم برای بردران و خواهران ایماندار در ایران  وافغانستان پاکستان سوریه عراق دعا کنم خداوند تو به آنها صبر وبردباری بده و آرامش را در زندگی شان حاکم کن و از آنها مخافظت کن.
 خداوندم به ما انسانها قلبی بده که بتوانیم همه انسانها را برابر ببینیم و ذهنی که بدی هارو فراموش کنه و قلبی که آکنده از محبت و وجود تو خداوندم عیسی مسیح باشد .
خداوندم برای افراد که در سختی و مشکلات و گرفتاری هستند دعا میکنیم توباران رحمتت را در زندکیشان بباران و به انها صبر وبردبای بده .
 خداوندم بارن رحمتت را در سرتاسر وجودمان لبریز کن تا وجودمان لبریز بشه از امید تو کلام تو تا بتوانیم کلام نجات بخش تو را همه جا بشارت بدهیم

ای خداوند دعای مرا ما را بشنو ای که با دشتان پرقدرتت کسانی را که به تو پناه می آورند از دست دشمنان میرهانی و محبت بی دریغتت را به ما بنمایان.
آمین



نظرات