صدای زندانیان سیاسی و عثیدتی باشیم در 20 ژوئن مصادف با 30 خرداد






من زهرا لطفی در آکسیون اعتراضی در 18 یونی در استکهلم ساعت 17 بعداز ظهر در میدان میتوریت سرکت میکنم تا حمایت خودم را از این انسانهای شریف و آزادیخواه اعلام کنم و همبستگی خودم را با زندانیان سیاسی و عقیدتی و زندانیان گمنام و همچنین خانواده های زندانیان سیاسی و عقیدتی اعلام کنم . و از همه دعوت میکنم که در این آکسیون شرکت کنند  و همچنین در کنرانسی که در 12 یونی در ساختمان سنوس در طبقه چهارم در میدان مدبوریا پلاستن ساعت 19 برگزار میشود شرکت نمایند.


شرکت کنندگان در پانل
عزت مصلی نژاد : زندانی سیاسی سابق ، نویسنده و مشاور عالیرتبه سازمان کانادایی دفاع از قربانیان شکنجه
ماریا رشیدی : فعال سیاسی ، فعال جنبش زنان
حمید قاسمی شال : زندانی سیاسی سابق
ایرج مصداقی : نویسنده ، زندانی سیاسی سابق
شیوا محبوبی : سخنگوی کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران ، مجری و برنامه ساز تلویزیون ، زندانی سیاسی سابق
مهناز قزلو: فعال سیاسی و پژوهشگر حقوق ال جی بی تی کیو
ورود براي عموم رايگان ميباشد
براى اطلاعات بيشتر لطفا با ودا ايلكا با شماره تلفن زير تماس بگيريد
ودا ایلکا 0762742081
برگزار كننده: كميته مبارزه براي آزادى زندانيان سياسي واحد سويد
The conference is held on Friday 12th June from 17:00 in Medborgarplatsen
for more information please contact Veda Ilka: 0762742081
ليست شهرها- participating cities
فارسى
http://on.fb.me/1LbVB3n
English
http://on.fb.me/1Hp3rYV

نظرات