خالد حردانی با برانکارد به بهداری زندان منتقل شد



https://www.facebook.com/zendani.siasi?fref=ts




شنبه ٩ خرداد ١٣٩٤خالد حردانی زندانی محبوس در زندان گوهردشت کرج، دچار ناراحتی و درد شدید در ناحیه شکم و تب لرز گردید.که توسط همبندیان وی با برانکارد به بهداری زندان منتقل گردید.
بنابه گزارش رسيده به كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسى، مسئولین بهداری پس از تزریق یک آمپول مُسکِن او را به بند ارجاع دادند.ولی یک ساعت در حالی که نامبرده برخود می پیچید و شدت درد او چند برابر شده بود همبندیان وى،برای بار دوم او را به بهداری منتقل كردند.
همبندیان وی خواستار اعزام وی به بیمارستان خارج از زندان جهت معالجات لازم خالد حردانى شدند.
اما متاسفانه مسئولین زندان گفته اند که نمی توانیم او را به بیمارستان اعزام نماییم و وی باید همینجا در بهداری زندان بستری شود.
لازم به ياد آورى آست، که بهداری زندان مشمول یک اتاق به همراه یک تخت خواب بدون هیچ پرستار و مراقب است و به دلیل بسته بودن درب اتاق بهداری، حتی امکان رفتن به دستشویی نیز فراهم نیست و به همین دلیل زندانی بیمار ترجیح می دهد در داخل بند زندان بماند چرا که در آنجا همبنديان او دركنارش هستند و از نظر روحى و جسمى از او مراقبت مى نمايند.
تا لحظه ارسال این خبر آقای خالد حردانی هنوز هم به همان شکل دچار تب و لرز و درد است.
گفتنى است، نامبرده مدتی است که به لحاظ دستگاه گوارش و کلیه و قلب،مشکلات ریوی رنج مى برد، و علی رغم تجویز پزشکان برای اعزام به خارج از زندان برای معاینات ، سی تی اسکن ،رادیولوژی و سونوگرافی ، اما مسئولین زندان به عمد از این کار امنتاع ورزیده اند و از هنگامی که دستگاه های پارازیت در زندان رجائی شهر نصب گردیده اکثر زندانیان از جمله خالد حردانی دچار مشکلات جسمی و شدت گرفتن دردهای ناشی از بیماری خود شده اند.

نظرات