نترس، چون من با تو هستم. بشنو صدای مرا به قلب بی قرارات "آرام باش





نترس، چون من با تو هستم. بشنو صدای مرا به قلب بی قرارات "آرام باش". هر
اتفاقی که بیفتد من هرگز تو را وا نخواهم گذاشت. بگذار این اطمینان قلب و فکر
تو را سیراب کند تا موقعی که از خوشی لبریز شوی. اگرچه زمین متحرک شود و کوهها
به قعر دریا فرو افتد، لازم نیست بترسی. رسانه های گروهی دائما اخبار بد را
اعلام میکند: برای صبحانه، ناهار و شام. خوراک دائمی از آنها تو را بیمار خواهد
ساخت. بجای تمرکز بر اخباری که دائما در حال تغییر و بی ارزش است، موج ات را
به کلمه زنده برگردان، کسی که همیشه همان است. بگذار کلام، فکر و قلب ات را
سیراب کند، و ثابت در مسیر حیات قدم خواهی زد. اگرچه ندانی فردا چه اتفاقی می
افتد، می توانی از مقصد نهایی خودت کاملا مطمئن باشی. من دست راست تو را میگیرم
و پس از آن تو را به جلال می رسانم.
مرقس 4: 39
او برخاست و به باد فرمان داد و به دریا گفت: «ساكت و آرام شو.» باد ایستاد و آرامش كامل برقرار شد.
تثنیه 31: 6
قوی و دلیر باشید، ترس و وحشت را به دلهای خود راه ندهید، زیرا خداوند خدایتان با شما خواهد بود. شما را تنها نمی‌گذارد و ترک نمی‌کند.»
مزمور 46: 2 و 73: 23-24
بنابراین نخواهیم ترسید، اگر چه زمین بلرزد و کوهها به عمق اقیانوسها فرو روند،
با این وجود، همیشه به تو نزدیک بودم و تو پیوسته دست مرا گرفته‌ای. تو مرا طبق خواست خود هدایت می‌کنی، و سرانجام مرا با احترام در پیشگاه خود می‌پذیری.

نظرات