این صدای رسای ماست










جمهوری اسلامی در وحشت از خیزش مجدد مردم، مردمی که بخاطر فقر، گرانی، بیکاری، سرکوب , بیحقوقی و تحقیر کارد به استخوانشان رسیده است، به سرکوب و جنایت بیشتری روی آورده است . اعدام هاى سيستماتيك، دستگیری‌ها ى هرروزه و محکومیت‌های سنگین فعالین سیاسی، فعالین کارگری، دانشجویان معترض، فعالین دفاع از حقوق زنان ، وکلای زندانیان، هنرمندان و روزنامه نگاران ، اقلیتهای ملی‌ و مذهبی‌ توجیهی‌ ندارد جز وحشت مافیای قدرت از طوفانی که در راه است .
مردم آزادیخواه٬ انسانهای شریف! جهانیان باید بدانند که این حکومت با جنایت و کشتار پا بر جاست باید بدانند که جمهوری اسلامی با چوبه دار و کشتار و شکنجه و زندان متولد شده است و با خونریزی ادامه حیات میدهد .باید با خبر شوند که این حکومت از وحشت انقلاب و خیزش و قیام مردم حاضر است دست به هر جنایتی بزند تا ساعتی بر عمر کثیف خود بیفزاید.این حکومتی درنده است که در پرونده فردی و جمعی حاکمینش صدها فقره قتل عمد خوابیده است! جهانیان باید زجرنامه هزاران زندانی سیاسی را در طی عمر پرنکبت جمهوری اسلامی بشنوند و از حقایق هولناک سياهچالهاى اين رژيم جنايتكار با خبر شوند.

این صدای رسای ماست که جهانیان ٬ میلیونها انسان شریف و نوعدوست را درکنار ما قرار میدهد تا امر دفاع فوری و اضطراری از هزاران زنذانی سیاسی و صدها عزیزی که هر آن چوبه دار زندگیشان را تهدید میکند را میسر کند. یورش و گروگان گیری دایمی از میان مخالفان سیاسی٬ رفتار وحشیانه با زندانیان سیاسی و اخبار هولناک اعدامهای دستجمعی, کار هر روزه این حکومت است.این صدای رسای ماست که میخواهد جهان متمدن را برای پشتیبانی از خواست آزادی بی‌قید و شرط زندانیان سیاسی در ایران
را بسیج کند! واکنشی بین المللی نسبت به خطرات جدی که جان عزیزان ما را در زندانهای جمهوری اسلامی تهدید می کند٬ ایجاد نماید.

نظرات