خداوند سپر من است در او شادم هللویا



  اعمال   فصل ۲



ترجمه تفسیری
۲۵ ”زیرا داود نبی می فرماید: می دانم که خداوند همیشه با من است .خدا مرا کمک می کند. قدرت پرتوان خدا پشتیبان من است .۲۶ از این جهت دلم از خوشی لبریز است و زبانم دائما او را سپاس می گوید! زیرا آسوده خاطر هستم که در مرگ نیز در امان خدا می باشم . ۲۷ تو نمی گذاری جانم در عالم مردگان بماند و اجازه نخواهی داد بدن فرزند مقدس تو فاسد گردد. ۲۸ تو به من عمر دوباره عطا خواهی کرد و در حضورت مرا از خوشی لبریز خواهی نمود.
N.I.V
25 David said about him: " I saw the Lord always before me. Because he is at my right hand, I will not be shaken. 26 Therefore my heart is glad and my tongue rejoices; my body also will live in hope, 27 because you will not abandon me to the grave, nor will you let your Holy One see decay. 28 You have made known to me the paths of life; you will fill me with joy in your presence.

نظرات