هشدار مقامات زندان به کشیش سعید عابدینیهشدار مقامات زندان به کشیش سعید عابدینی


مقامات زندان به کشیش سعید عابدینی هشدار دادند: یا اسلام یا زندان ابد!
imagesکیهان نوین: مسوولان حکومت اسلامی ایران به کشیش سعید عابدینی هشدار دادند که اگر به اسلام بر نگردد حبس ابد در انتظار اوست که این حق کاملا غیر قانونی می باشد.
حکومت با سرکوب آئینی، دینی و فرهنگی غیر عرب ها تعریف شده و در ۳۷ سال گذشته تیشه به ریشه دگراندیشان سیاسی، دینی و فرهنگی زده است.
داعش که بعنوان نماد توحش و بربریت اسلامی معرف جهانیان است، الگوی سیاست های خود را از صدر اسلام و آخوندهای ایران کپی برداری کرده است. تهدید سعید عابدینی به “اسلام یا زندان ابد”، یادآور کشتارهای دهه ۶۰ و نیز تحمیل اسلام به ایرانیان توسط اجداد سیدعلی خامنه ای می باشد!
سعید عابدینی کشیش دربند ایرانی-آمریکایی که مشغول گذراندنمحکومیت هشت ساله به جرم بشارت و تبلیغ مسیحیت و تشکیل کلیساهای خانگیمی باشد، از سوی مسئولان زندان محل اسارت خود تهدید شده است تا میان بازگشت به دین اسلام یا زندان ابد یکی را انتخاب کند.
به گفته تیفانی بارز از اعضای ارشد مرکز آمریکائی برای آزادی و عدالت (ACLJ) با انتقاد از برخورد خشن مسئولان و نگهبانان زندان با کشیش سعید عابدینی گفت این نوع تهدیدات بارها در زندان های ایران به واقعیت رسیده است. تیفانی بارز در ادامه افزود شوربختانه این روش های غیرانسانی برای افزایش فشار به زندانیان در زندان های ایران اعمال می شود. فشاری که برای سعید عابدینی چند برابر است.
نغمه عابدینی همسر سعید عابدینی با تأیید خبر افزایش فشار بر سعید عابدینی برای انکار مسیح می گوید:» نگهبانان زندان ضمن اذیت و آزار جسمی سعید عابدینی همواره به وی یادآوری می کنند که راهی جز انکار مسیح برای آزادی او باقی نمانده است.»
نغمه عابدینی در ادامه افزوده که با وجود فشارهای فراوان، سعید در ایمان خود به مسیح راسخ و استوار است و هرگز خداوند را برای رهائی از زندان انکار نخواهد کرد.
سعید عابدینی کشیش مسیحی ایرانی – آمریکائی اوایل مهر ۱۳۹۱ در منزل پدری‌اش بازداشت شد. وی قبل از سال ۱۳۸۵ کلیسای خانگی داشت و در این راستا فعالیت می‌کرد. پس از آن به آمریکا مهاجرت کرد. دادگاه انقلاب اسلامی تهران در بهمن ماه ۱۳۹۱ عابدینی را به هشت سال حبس محکوم کرد. این حکم در دادگاه تجدید نظر تائید شد و او اکنون در زندان رجائی شهر کرج محبوس است.
مقامات رسمی آمریکا و باراک اوباما رئیس جمهور آن کشور بارها خواستار آزادی سعید عابدینی از زندان و بازگشت او به آمریکا شده اند.
چندی پیش نیز بار باراک اوباما با همسر و فرزندان سعید عابدینی دیدار کرد. اما به باور برخی مسیحیان ایران،
همین تلاشهای دولتمردان آمریکا باعث شده تا دادگاه انقلاب و مسئولان زندان محل نگهداری عابدینی بیشتر به او سختگیری کنند.

نظرات