اعتصاب غذا مجید عابدین زاده پس از ضرب و شتم



مجید عابدین زاده مقدم، فعال مدنی، از قربانیان جنایت در کهریزک و زندانی بند ۸ زندان اوین، پس از ضرب و شتم در زندان، دست به اعتصاب غذا زد.
 مجید عابدین زاده مقدم، زندانی بند هشت اوین، صبح روز سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴، پس از ضرب‌وشتم توسط برخی زندانیان جرائم مالی، در اعتراض به وضعیت بد نگهداری، فقدان امنیت جانی، عدم تفکیک جرائم و عدم رسیدگی پزشکی، دست به اعتصاب غذا زد.
org-z13317884836bdd19ab827f5765c837bce1d7aa2a3e4b85c85cکیهان نوین:مجید مقدم که پیش‌تر در جریان اعتراض‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ درایران، توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت و به بازداشتگاه کهریزک منتقل شده بود، روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳، مجددا توسط ماموران امنیتی در منزل پدری‌اش بازداشت و به بند ۲- الف زندان اوین منتقل شد.
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، پس از حدود سه ماه بازداشت در انفرادی و تنها چند روز قبل از تولد بیست سالگی مجید مقدم، شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی احمدزاده حکم سال ۶ حبس وی را به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور، استفاده از تجهیزات ماهواره و توهین به رهبری» صادر و ابلاغ کرد.
او که طی دوران بازجویی نیز به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دچار مصدومیت شده بود، تا به امروز از حق درمان نیز محروم مانده است.

نظرات