تهدید بسیج دانشجویی: سفر اردوغان لغو نشود، به وظیفه انقلابی خود عمل خواهیم کرد




Basij-Daneshjooei-saham-news
تشکلی موسوم به بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان، خواستار لغو سفر رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به ایران شد. این تشکل تهدید کرده است «در صورتی که سفر اردوغان به ایران لغو نشود، براساس وصیت نامه امام راحل،عملی انقلابی را انجام خواهد داد و سفر بسیار تلخی را برای اردوغان گستاخ رقم خواهد زد.»
به گزارش «سحام» به نقل از منابع خبری، متن این نامه به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
جناب آقای روحانی
بر کسی حمایت بی دریغ و همه جانبه اردوغان از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم سوریه و عراق توسط تکفیری‌های خون آشام پوشیده نیست؛ یقینا بر شما نیز پوشیده نیست!!! و حالا همراهی درکشتار وحشیانه مردم انقلابی و مومن یمن نیز به کارنامه سیاه وی اضافه شده است؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!! اردوغان به عنوان یکی از عاملان اصلی ریخته شدن خون زنان و کودکان بی دفاع سوریه وعراق و یمن، ثابت کرده است که در خون آشامی و حیوان صفتی چیزی کمتر از صهیونیست‌ها ندارد؛ و در واقع او برخلاف رفتارهای منافقانه سال‌های گذشته اش، نوکر صهیونیست‌هاست؛ این هم بر شما پوشیده نیست!!!
جناب آقای رئیس‌جمهور؛
کارنامه سیاه اردوغان و آلوده بودن دست وی به خون مظلومان منطقه و تلاش برای توهین به ملت ایران در ماه‌های گذشته و اظهارات بی ادبانه و توهین آمیز اخیر وی در جهت اتهام زنی به ایران اسلامی و توهین به نمایندگان ملت، بخشی از دلایلی است که سبب می‌شود از شما به عنوان کارگزار مردم، بخواهیم که به رهنمود بسیار مهم رهبری معظم انقلاب، امام خامنه ای عمل نموده و درجهت هم زبانی با ملت، سفر این انسان گستاخ و هتاک و بی ادب و جانی را(در صورت عدم عذرخواهی از ملت عزت‌مند ایران) به نشانه اعتراض، یک طرفه لغو کنید.
لازم به ذکر است در صورت عدم لغو سفر و ورود وی به تهران، جنبش دانشجویی مسلمان و انقلابی و بصیر سکوت نخواهد کرد و براساس وصیت نامه امام راحل، انقلابی عمل خواهد نمود و سفر بسیار تلخی را برای اردوغان گستاخ رقم خواهد زد، تا هم وی و هم سایر مزدوران و منافقان بدانند که ملت انقلابی ایران به هیچ کس اجازه توهین و تحقیر خود را نمی دهند.
Basij-Daneshjooei-saham-news
حمله اعضای بسیج دانشجویی به اتومبیل حسن روحانی- مهرماه ۱۳۹۲
نصرمن الله و فتح قریب
بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد
گفتنی‌است مداخله‌های بی اساس از سوی افراد و نهادهایی که هیچ‌گونه مسئولیتی را برعهده نمی‌گیرند و مسئولیتی هم در رابطه با اداره کشور برعهده ندارند، همواره هزینه‌های دیپلماسی سیاسی کشور را افزایش داده و باعث عداوت کشورهای منطقه و همسایه ایران، با مردم و کشورعزیزمان شده است. به طوری‌که چندی پیش در پی اظهارات بی ادبانه احمد جنتی دبیر کهن‌سال شورای نگهبان درنماز جمعه تهران و خوشحالی وی از مرگ ملک عبدالله پادشاه عربستان، این کشور ضوابط و مقررات سخت‌گیرانه و بی سابقه ای را علیه حجاج ایرانی اتخاذ کرد و باعث آزار عمره گذاران ایرانی در عربستان شد.
Basij-Daneshjooei-saham-news
تجمع بسیج دانشجویی مقابل سفارت فرانسه در تهران
بنا برگزارش‌های ارسالی به «سحام» در اسفندماه ۱۳۹۳، ماموران دولتی عربستان، روحانیون کاروان‌های ایرانی را به صورت لخت مادرزاد بازرسی بدنی نموده که گاها این رفتار توهین آمیز مقابل دیگر حجاج صورت گرفته است. هم‌چنین درگزارشی دیگر، عربستان، تعدادی از کاروان های حجاج را ممنوع الورود کرده و به ایران بازگردانده است.
گروه‌های موسوم به تشکل‌های بسیج دانشجویی درحالی به تهدید مسئولین و دخالت و تخریب سیاست‌ها در اداره امور کشور اصرار دارند که اغلب افراد شرکت کننده در تجمعات این تشکل‌ها، دانشجو نبوده و صرفا با پرچم تشکل‌های دانشجویی درتخریب سیاست‌های اداره امور کشور فعال هستند. عکس‌های مخابره شده از تجمعات این تشکل‌ها در سراسر کشور نشان می‌دهد که افرادی با سن و سال بالا و چهره‌های تکراری در تجمعات مختلف حضور دارند که در دانشجویی بودن این تجمعات، ابهامات جدی را ایجاد کرده است.
Basij-Daneshjooei-saham-news
تجمع بسیج دانشجویی – دانشگاه آزاد اردبیل
Basij-Daneshjooei-saham-news
تجمع بسیج دانشجویی مقابل سفارت فرانسه در تهران
حمید رسایی: رجب اردوغان در سطح نمایندگان مجلس نیست
حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس گفته رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه بسیار کوچک‌تر از آن است که نمایندگان مجلس ایران بخواهند با او طرف صحبت شود. به گزارش «سحام» به نقل از منابع خبری، رسایی این مطلب را در پاسخ به اظهارات اردوغان که گفته بود مجلس ایران در سطح وی نیست و سفرش به ایران را انجام خواهد داد، بیان کرده است.
حمید رسایی نیز با «بلا‌وجه» خواندن این سفر گفته اردوغان به ایران «توهین» کرده و دست وی به خون مسلمانان عراق و سوریه آغشته است.
رسایی اضافه کرده اردوغان شأنیتی ندارد که مجلس ایران بخواهد با چنین فردی که ادب و نزاکت بین‌المللی ندارد، هم‌صحبت شود.

نظرات