به حرف آمدن خامنه ای بعد از نوشیدن جام زهر دوم


خامنه ای بالاخره بعد از نوشیدن جام زهر دوم اظهار داشت از مذاکره کنندگان حمایت کردم و می کنم. میپرسند چرا فلانی (خامنه ای) درباره هسته ای موضع نگرفته؛ جایی برای موضع گیری وجود نداشته؛ مسوولان میگویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام آوری نیست؛ نه موافقم نه مخالف.
download (2)کیهان نوین: خامنه ای در بخش دیگری از سخنانش افزود همه چیز درجزییات است؛ ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد درجزئیات، کشور ما را محصور کند؛ اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک می گویند بی معنی است؛ آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین می کند، نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد.
من هیچوقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم؛ با اینکه خوشبین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکره کنندگان حمایت کردم و می کنم.
با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم، اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برو

نظرات