به بی تفاوتی ها علیه اعدام پایان دهیم



اعدامشان کردند
آخرين خبر از مقابل زندان مرکزي کرج: اعدامشان کردند!
اين صداي دردناک همسر يکي از محکومين به اعدام بود که ساعت پنج و نيم صبح روز دوشنبه به وقت اروپاي مرکزي و ۸ صبح ايران بما گفت: اعدامشان کردند و پشت اين صدا، فريادهاي گريه و ضجه هاي ۲۰۰ نفر را مي شنيديم که در همين لحظه به آنها گفته اند که عزيزان آنها را اعدام کردند.
اولين سري اعدام دسته جمعي بعد از توافق لوزان در زندان کرج اتفاق افتاد. 
به خانواده ها گفته بودند که دستور از بالا آمده و اکنون متهمين مواد مخدري نيز مفسد في الارض هستند و بايد قرباني شوند.
به احتمال زياد امروز در اين زندان ۸ نفر اعدام شدند. هنوز از زندان رجايي شهر خبري به دست ما نرسيده است قرار بود در اين زندان نيز ۱۱ نفر اعدام شوند.
کميته بين المللي عليه اعدام به همه مخالفين اعدام و به همه سازمانهاي عليه اعدام و به مردم ايران فراخوان ميدهد که عليه اين موج آدمکشي که رژيم قصد دارد وسيع و گسترده تر از قبل آنرا به پيش ببرد، متحدانه و با قدرت اعتراض کنند.
در مقابل پارلمانهاي کشورهاي اروپايي تجمع کنيد، براي مقامات اتحاديه اروپا و سازمان ملل نامه بفرستيد و بگوييد به اين آدمکشي رژيم جنايتکار اسلامي اعتراض کنند.
در مقابل سفارت خانه هاي حکومت اسلامي در هرکجاي دنيا بايد ميتينگهاي اعتراضي سازمان داد. اينها قصد کشتن تعداد بسيار زيادي را دارند، ميخواهند به مردم ايران نشان دهند که ميتوانند بکشند تا صداي اعتراض معلمين و کارگران و زنان وجوانان را ساکت کنند.
در آستانه اول ماه مه ۱۱ ارديبهشت روز جهاني کارگر، از ترس گسترش يافتن اعتراضات مردم به فقرو نداري و بي حقوقي داعش در ايران به سيم آخر زده است.! به اعدامها در ايران بايد اعتراض کرد.
کميته بين المللي عليه اعدام
۲۴ فروردين ۱٣۹۴
۱٣ آوريل ۲۰۱۵

نظرات