همسرم هنوز تماس نگرفته، ولی فردا اعدامش میکنند





این پیام همسر یکی از محکومین به اعدام از مقابل دادگاه در کرج هست. امروز خانواده ها به آنجا رفته اند شاید بتوانند مقابل جنایت و فاجعه را بگیرند.
جمهوری اسلامی ایران که در مقابل امریکا و دولتهای غربی زانو زده، برای جلوگیری از شورش مردم علیه صفوف در هم ریخته اش اکنون اولین سری جوانان را در پای این ” تفاهم هسته ای” میخواهد قربانی کند.
امروز در دادگاه کرج به خانواده هایی که با پریشانی تمام میخواستند زندگی فرزندان خود را نجات دهند، قاضی میگوید: ما نمیتوانیم کاری بکنیم دستور از مرکز است اینها مفسد فی الارض بودند”
این بار متهمین مواد مخدری را نام مفسد فی الارض میدهند تا بکشند و زهر چشم بگیرند.
در نوشیدن جام زهر اول فعالین سیاسی را اعدام کردند، اکنون زندانیان متهم به مواد مخدر را میکشند، لشکر ذخیره اعدامیها . قاضی به خانواده ها گفته آنهایی که کمتر از ۱۰۰ گرم مواد داشته اند، فعلا اجرای حکم اشان را متوقف کرده ایم بقیه فردا اعدام میشوند.
این حکومت اسلامی ایران است. جان و زندگی جوانان را به راحتی قربانی میکنند و شرم ندارند که پرونده بسازند و بکشند تا حکومت کثیف و دستگاه چپاول و غارتشان را زنده نگه دارند.
خبر از کرج میرسد که تعدادی از این جوانان که فردا اعدام میشوند برای ملاقات آخر با خانواده های خود تماس گرفته اند. خانواده ها در مقابل دادگاه کرج پاسخی دریافت نکرده و بتدریج رهسپار زندان مرکزی کرج میشوند.
اینها انتظار دارند که امروز هر کس میتواند به این جنایت وحشیانه اعتراض کند. این شروع یک موج گسترده از اعدامها در ایران میتواند باشد. چنانچه شایعه در بین محکومین مواد مخدری است که در روزهای آتی ممکنست تا ۱۲۰ نفر را اعدام کنند.
خانواده های هشت نفر که رژیم قصد اعدام آنها را دارد در مقابل زندان مرکزی کرج خواهند بود به آنها ملحق شوید و خبر این جنایت رژیم را وسیعا منتشر کنید و به این وحشیگری حکومت اسلامی اعتراض کنید.
جمهوری اسلامی ایران باید بداند و ببیند که در مقابل این موج آدمکشی ، جامعه ساکت نمی نشیند. باید به اعدامها در ایران و به این موج گسترده آدمکشی اعتراض کرد.
اکنون با توافق هسته ای با دنیای غرب طبعا دولتها و نهادهای بین المللی را که بیش از پیش مماشات خواهند کرد، باید تحت فشار گذاشت تا اعتراض کنند.
کمیته بین المللی علیه اعدام
۱۲ آوریل ۲۰۱۵
اين پيام همسر يکي از محکومين به اعدام از مقابل دادگاه در کرج هست. امروز خانواده ها به آنجا رفته اند شايد بتوانند مقابل جنايت و فاجعه را بگيرند. جمهوري اسلامي ايران که...
ROWZANE.COM

نظرات