وحشت از مراسم سنتی چهارشنبه‌ سوری


نمازجمعه؛ حمله به آمریکا و چهارشنبه سوری + فیلم

وحشت از مراسم سنتی چهارشنبه‌ سوری
آخوند ضد ایرانی احمد خاتمی: چیزی که هیچ منشأ ندارد (چهارشنبه سوری)... از منظر حقوقی این آتش‌بازیها تجاوز به حقوق دیگران است، از منظر شرعی حرام است، از بزرگترها تقاضا می‌کنیم، نصیحت کنند جوانان را در این وادیهای خطرزا وارد نشوند. شاد بودن، به‌ معنای شکستن خطوط قرمز خدا نیست...(فیلم زیر).

آینده مذاکرات هسته ای مشخص نیست
صداوسیمای رژیم: خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌ ملت ایران در مذاکرات چهره پیمان شکنانه و مکار آمریکا را به ملت های جهان نشان داده‌اند.
آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود گفتند که نگرانم از اینکه با یکسری حقه باز و مکار طرف هستیم.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: اگر آمریکایی ها پیروز شوند هیچ اصل و پیمانی نمی شناسند چرا که دیروز رئیس جمهور آمریکا تحریم های 20 ساله ایران را تمدید کرد و این بدان معناست که آن ها به اخلاق سیاسی پایبند نیستند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه آینده مذاکرات مشخص نیست، گفت:‌ تا اینجا پیروز مذاکرات ملت ایران بوده زیرا در مذاکراتی که بیش از یکسال و نیم به طول کشیده است مردم ایران چهره پیمان شکنانه و مکار آمریکا را به ملت های جهان نشان دادند.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: ‌برخی چهره آمریکا را در داخل کشور بزک می کنند و در صدد هستند آن ها را صلح طلب نشان دهند اما دست های چدنی آن ها در قالب مخمل است، برخی می گفتند شما می خواهید بهانه دست دشمن دهید اما مشخص شد که شیطنت در ژن دولتمردان آمریکایی نهفته است.
آیت الله خاتمی ادامه داد: مذاکراتی که در بیش از یکسال گذشته انجام شده است بار دیگر سخن امام راحل (ره) در اول انقلاب را تایید می کند که آمریکا شیطان بزرگ است.
خطیب نماز جمعه تهران افزود: ‌دنیا فهمید که آمریکا با اساس هویت نظام اسلامی درگیر است و می خواهد این نظام نباشد اما ملت بزرگ ایران اثبات کرده است که خسته نمی شود و به فضل خدا این دشمنانان هستند که خسته خواهند شد و بشارت قرآنی می دهم که پیروز نهایی ملت بزرگ ایران است.

نظرات