رئیس سابق صداو سیما:برای پخش تصاوير "حجت شرعی" داشتم

.
ضرغامی این مطالب را در دفاع از عملکرد خود بیان کرده و گفته «گاهی اوقات جز رئیس سازمان صدا و سیما هیچ کس شرعی بودن یا نبودن یک اقدام را نمی‌داند.»

به گزارش «محبت نيوز»، عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما گفته برای پخش برخی تصاویر زنان در مسابقات بین‌المللی ورزشی از تلویزیون جمهوری اسلامی «حجت شرعی» داشته است.
آقای ضرغامی گفته زمان پخش مسابقات جهانی والیبال ایران تشخیص داده که برخی از نکات نظارتی را مورد «اغماض» قرار دهد چراکه اصل بازی برای مردم خیلی مهم بوده است.
به نقل از دیگربان، اشاره وی به پخش تصاویری از زنان بی‌حجاب ایرانی در سالن مسابقات والیبال است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته بود.
ضرغامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرده دستور توقف پخش یک مسابقه ورزشی با کیفیت HD را به خاطر وجود برخی تصاویر «نامانوس» داده است.
وی این مطالب را در دفاع از عملکرد خود بیان کرده و گفته «گاهی اوقات جز رئیس سازمان صدا و سیما هیچ کس شرعی بودن یا نبودن یک اقدام را نمی‌داند.»
ضرغامی درباره تاخیر نیم‌ساعته پخش یکی از گفتگو‌های تلویزیونی حسن روحانی نیز توضیحاتی ارائه کرده و گفته در این موضوع به شدت از «استقلال» سازمان صدا و سیما دفاع کرده است.

نظرات