ورزشکار عضو تیم ملی روز شنبه اعدام می شود

خبرگزاری هرانا – علاوه بر انتقال ۳ زندانی در زندان پیرنیا شیراز جهت اجرای حکم اعدام، دو زندانی دیگر در زندانهای زابل و چابهار نیز برای اجرای حکم اعدام در سحرگاه شنبه به سلول انفرادی منتقل شده اند، گفته میشود یکی از این زندانیان عضو سابق تیم ملی کبدی ایران بوده است که تحت جرایم مرتبط با مواد مخدر به مرگ محکوم شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران علی امیری، فرزند عظیم که گفته میشود از چهره های ورزش کبدی ایران در سالهای قبل و مدتی نیز عضو تیم ملی این رشته بوده است جهت اجرای حکم اعدام در سحرگاه شنبه به سلول انفرادی منتقل شده است، آقای امیری بیش از شش سال است که در زندان به سر می برد و تحت جرایم مرتبط با مواد مخدر از سوی دادگاه انقلاب شهر زابل استان سیستان و بلوچستان به اعدام محکوم شده است. این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.
همچنین سعید بلوچی فرزند درا که در زندان چابهار نگهداری میشود، ساعاتی پیش جهت اجرای حکم اعدام در سحرگاه شنبه به سلول انفرادی منتقل شد، این زندانی نیز از متهمان جرایم مواد مخدر است که بیش از دو سال از زمان بازداشت او می گذرد.
لازم به ذکر است با توجه به انتقال دو زندانی فوق جهت اجرای حکم اعدام در سحرگاه شنبه ۱۶ اسفندماه با در نظر گرفتن گزارش پیشین هرانا در مورد انتقال سه زندانی در زندان پیرنیا شیراز جهت اجرای حکم اعدام در سحرگاه شنبه، تعداد زندانیان در آستانه اعدام برای سحرگاه شنبه به پنج تن رسید.

کوروش خوشاب هویت یکی از سه زندانی مرد در آستانه اعدام در زندان پیرنیا شیراز است و هر سه زندانی تحت جرایم مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده اند.

نظرات