حمایت دومین امام جمعه از مهاجمان به علی مطهری: آنها اوباش نبودند، مردم متدین بودند!





چکیده :احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، می گوید مهاجمان به علی مطهری اراذل و اوباش نبودند بلکه مردم متدین بودند! وی از نیروهای لباس شخصی که در شیراز نظم عمومی را برهم زده و حتی مقر پلیس را هم به محاصره خود درآورده بودند، حمایت کرده و از اینکه حسن روحانی آنها را اراذل و اوباش نامیده، ابراز ناراحتی کرده است....

 پس از امام جمعه شیراز که از حمله به علی مطهری حمایت کرد و علت آن را شکسته شدن حرمت ولایت از سوی مطهری ذکر کرد، حالا نوبت به امام جمعه مشهد رسیده که از این جماعت دفاع کند و آنها را مردم متدین و ارزشمداری بداند که «وظیفه خود دیدند با یک عنصر غیرارزشی و منحرف برخورد کنند.»
به گزارش کلمه، احمد علم الهدی که به مواضع و اقدامات تندروانه از جمله برهم زدن کنسرت ها در مشهد شهرت دارد، حالا از نیروهای لباس شخصی که در شیراز نظم عمومی را برهم زده و حتی مقر پلیس را هم به محاصره خود درآورده بودند، حمایت کرده و از اینکه حسن روحانی آنها را اراذل و اوباش نامیده، ابراز ناراحتی کرده است.
علم الهدی امروز در جمع خبرنگاران گفته است: «افرادی که با مطهری نماینده مجلس برخورد کردند اراذل و اوباش نبودند بلکه همین مردم ارزشمدار بودند که وظیفه خود دیدند با یک عنصر غیرارزشی و منحرف برخورد کنند.»
به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه «نیروهای متدین پای آرمانهای خود ایستاده اند»، گفته است که «نوع برخورد با مطهری صحیح نبوده» و در عین حال افزوده است: «نباید مسوولان اعم از رییس جمهور و غیره علیه این افراد اینچنین واکنش نشان دهند بلکه انتقاد خود را به صورت مطلوب بیان کنند»!
این در حالی است که به گفته شاهدان عینی، عناصر شناخته شده ای از سپاه فجر شیراز و ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در میان مهاجمان دیده شده اند و استفاده آنها از موتورهای سنگین و اسپری فلفل و اشک آور نیز نشان دهنده ارتباط سازمان یافته مهاجمان شبه نظامی با این نهادهای نظامی است.
هفته قبل هم پیرمؤذن از نمایندگان مجلس گفته بود که علی مطهری از نقش عوامل سپاه در این جمله خبر دارد و خواستار پیگیری این موضوع از سوی دولت و معرفی و مجازات آنها شده است.

نظرات