دولت تدبیر و امید رکورد اعدام را شکست!





عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نگرش احمد شهید در گزارشهایش علیه وضعیت حقوق بشر در ایران را سیاسی خواند و تاکید کرد: چنین گزارشهایی تاثیری بر تصویر ایران در افکار عمومی جهانیان نخواهد داشت.

گزارش های احمد شهید آمار اعدام و شکنجه و دستگیری وبلاگ نویسان و خبرنگاران و معتقدان به سایر ادیان  و در کل وضعیت وخیم حقوق بشر در سال گذشته است. طبق گزارشات گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در مورد ایران تعداد اعدام ها در ایران در سال ۲۰۱۴ معادل ۷۵۳ نفر بوده که نسبت به سال های گذشته بیشتر بوده است٬ وضعیت زندانیان سیاسی و اعدام فعالین سیاسی٬ دگراندیشان  و حتی اعدام کودکان در سال گذشته به رکوردی وحشتناک برای حکومت اسلامی در دوران تدبیر و امید رسیده است.

نماینده مجلس اسلامی می گوید این گزارشات تاثیری بر افکار عمومی جهان و ایران ندارد! اگر بگوییم پرونده جمهوری اسلامی نزد افکار عمومی در ایران  جهان به قدری خراب است که چنین گزارشاتی باعث شگفتی کسی نمی شود٬ می شود به این نماینده مجلس حق داد. باز هم دور از انتظار نبود که با ادعاهای روحانی و با انتشار منشور حقوق شهروندی کذایی اش وضعیت حقوق بشر در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی وخیم تر از گذشته بشود. رژیم اسلامی با روحانی و احمدی نژاد و خاتمی غیره نیاز به سرکوب سیستماتیک و روزمره جامعه دارد به خصوص در شرایط امروز که وضعیت خارجی و داخلی شکننده و وخیمی دارد نیازش به خون ریزی بیشتر از هر زمانی ست تا به زندگی منحوس اش ادامه بدهد.

نظرات