تحمل تحریم‌ها، فوق‌لیسانس دانشگاه امام زمان است


.
عضو هیات مدیره موسسه روایت «سیره شهدا» گفته تحمل تحریم‌های بین‌المللی «فوق لیسانس» و «شهاد‌ت‌طلبی» دکترای دانشگاه انتظار «امام زمان» است.

به گزارش «محبت نيوز»، محمدمهدی ماندگاری، اظهار کرده صبر و تحمل در برابر مشکلات به خصوص تحریم‌های بین‌المللی هم‌چون تحریم‌های شعب ابی‌طالب «فوق لیسانس» انتظار ظهور امام دوازدهم شیعیان است.
وی افزود همان‌گونه که مسلمانان صدر اسلام مشکلاتی مانند تحریم‌های شعب ابی‌طالب را تحمل کردند، مسلمانان امروز نیز باید مشکلات گوناگون را در راه انتظار تحمل کنند.
به نقل از ديگربان، این روحانی محافظه‌کار در بخش دیگری از سخنان خود شهادت‌طلبی را بالا‌ترین درجه «منتظران فرج» دانسته و گفته «شهادت طلبی» درجه دکترای دانشگاه انتظار به شمار می‌رود.
ماندگاری در عین حال افزوده کسی که نمی‌تواند از گناه کردن در مجالس عروسی بگذرد، چگونه می‌تواند دعای فرج بخواند و خود را به عنوان منتظر «امام زمان» معرفی کند؟
 از سوی دیگر نیز کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران از مردم ایران خواسته از تحریم‌ها نترسند و به فکر رابطه با آمریکا نباشند که به گفته وی این رابطه همه را «بیچاره» خواهد کرد.
وی افزوده نباید «منت بیگانه» را کشید و هراس داشت که تحریم‌ها «بیچاره» کننده است و باید دانست ارتباط با آمریکا و سوء‌مدیریت‌هاست که «بیچاره‌» کننده است

نظرات