موحدی کرمانی و«بدحجابی»



بی حجابی
خزعبلات موحدی کرمانی در باره بدحجابی:«بدحجابی چهره اسلامی کشور را از بین می‌برد»!بدحجابی علاوه بر فساد اخلاقی فساد امنیتی و مقابله با دین و جنگ با دین است.

جامعه در مقابل گناه غیرآشکار وظیفه‌ای ندارد در حالی که بدحجابی گناهی آشکار است و وقتی گناه آشکار شود همه مسئول هستند و مواخذه می‌شوند.این که می‌گویند جوانان باید آزاد باشند و با آزاد بودن سیر می‌شوند و به دنبال گناه نمی‌روند اشتباه است چرا که این تفکرات آثار مخربی به دنبال دارد.

امام جمعه موقت تهران در اجلاس هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد عفاف و حجاب با تاکید بر اینکه بدحجابی گناهی آشکار است گفت:‌ بد حجابی چهره اسلامی کشور را از بین می‌برد.زن مظلوم واقع شده است و در تفکرات غرب این سوال مطرح می‌شود که آیا حقوق زن و مرد یکی است یا خیر؟
وی ادامه داد:‌ این در حالی است که با این تفکرات حرمتی که خداوند برا ی زن قائل است در ماهیت و حقوق آنان از بین می‌رود و یکی از مشکلات موجد در امر عفاف و حجاب تفکرات یا‌س آمیز است.برخی مسئولین و متدینین را مبنی بر اینکه نمی‌شود برای مشکل بدحجابی کاری کرد نادرست دانست و یادآور شد: این تفکرات خطرناک است و باید در میان مردم امید ایجاد کرد. زمان پیامبر اسلام هم ایشان در مقابل جمعی از فاسدین یک نفر بودند و خداوند به پیامبرش فرمود قیام کن که ما یاریت می‌کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به سخنان و پرسش‌های برخی افراد مبنی بر اینکه چرا به بدحجابی خرده می‌گیرید در حالی که در جامعه شاهد برخی ناامنی‌ها، رشوه، تقلب و زیرمیزی هستیم اظهار داشت: این طور نیست که این مسائل را فراموش کنیم چرا که هر فسادی که شکل بگیرد وظیفه ماست تا در هر حالتی آن را از بین ببریم اما بدحجابی چهره اسلامی کشور را از بین می‌برد و علاوه بر آن گناهی آشکار است.
وی مدعی شدجامعه در مقابل گناه غیرآشکار وظیفه‌ای ندارد در حالی که بدحجابی گناهی آشکار است و وقتی گناه آشکار شود همه مسئول هستند و مواخذه می‌شوند.
وی تکرار گناه را عاملی برای تبدیل آن به فرهنگ عنوان کرد و با بیان اینکه اگر بدحجابی کم کم به فرهنگ تبدیل شود دیگر نمی‌توان کاری کرد گفت: پیامبر اسلام بارها می‌فرمودند که چنانچه زنان و جوانان به گناه آلوده شوند دیگر نمی‌توانید کاری کنید بنابر این امر به معروف و نهی از منکر مهم است.
این که می‌گویند جوانان باید آزاد باشند و با آزاد بودن سیر می‌شوند و به دنبال گناه نمی‌روند اشتباه است چرا که این تفکرات آثار مخربی به دنبال دارد.
بدحجابی علاوه بر فساد اخلاقی فساد امنیتی و مقابله با دین و جنگ با دین است.وی گفت:عده‌ای از افراد برای نهی از منکر آموزش داده شوند و به همراه آنان چند تن از نیروهای انتظامی حضور داشته باشند تا چنانچه ناهیان منکر مورد هجوم افراد ناباب قرار گرفتند با آنان برخورد شود.برگرفته از فارس

نظرات