پرونده سازی جدید برای یک فعال کارگری؛ محکومیت سنگین نه سال و نیم حبس



بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری در پرونده سازی جدید به محکومیت سنگین نه سال و نیم حبس محکوم شد.
بنا به گزارش ارسالی به سحام، بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری زندانی به اتهام ارتباط با «احمد شهید» درتاریخ ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳ توسط قاضی احمدزاده رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب محاکمه و ۸ دی‌ماه ابلاغ حکم وی توسط قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب انجام شد.
برطبق حکم صادره توسط دادگاه انقلاب تهران، «بهنام ابراهیم زاده»، فعال کارگری، به اتهام اجتماع و تبانی مطابق ماده ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به هفت سال و نیم حبس تعزیری، برای تبلیغ علیه نظام به استناد ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی به هجده ماه حبس تعزیری و برای نگهداری آلات قمار در داخل زندان به چهارماه و نیم حبس محکوم شده است. وی در مجموع به تحمل ۹/۵ حبس تعزیری محکوم شده است.
به گزارش منابع آگاه، آلات قمار در زندان متعلق به آقای ابراهیم زاده نبوده و در وسایل زندانی دیگری رویت و ضبط شده، ولی در راستای سنگین کردن حکم قضایی درپرونده وی گنجانده شده است.
گفتنی است بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری که پیش‌تر از سوی دادگاه انقلاب به اتهام اجتماع و تبانی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده بود، درحال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود از حکم صادر شده قبلی است.
وی درتاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت.

 Behnam-Ebrahim-Zadeh-Saham-News

نظرات