پارلمان بلژیک به دنبال ممنوعیت رانندگی زنان محجبه



ماون حزب فلامان بلژیک در سخنرانی خود به مناسبت حملات پاریس گفته بود:" واقعیت این است که مشکل اصلی ما هم اکنون چیزی جز 

اسلام نیست."
به گزارش «محبت نيوز»، حزب فلامان بلژیک با ارائه طرحی به مجلس ملی این کشور خواستار ممنوعیت رانندگی برای زنان با حجاب در این کشور شد.
رهبر حزب «فلامان» بلژیک روز گذشته در اظهاراتی در مجلس این کشور با بیان این که محجبه بودن میزان امنیت رانندگی را در شهر ها کاهش می دهد، ضمن ارائه طرحی به مجلس خواستار ممنوعیت رانندگی زنان محجبه در این کشور شد.
«فیلیپ دوینتر» با بیان این که علت ممنوعیت غذا خوردن و مکالمه با تلفن همراه به هنگام رانندگی، پایین آمدن ضریب امنیت رانندگی است و داشتن حجاب نیز می تواند به دلیل کاهش دادن میدان دید جنبی زنان مسلمان به علت داشتن مقنعه یا روسری در سر امنیت رانندگی را کاهش دهد، خواستار ممنوعیت رانندگی زنان مسلمان شد.
به گزارش منابع خبری اينترنتی، هفته گذشته «وان گریکن» معاون این حزب نيز در سخنرانی خود به مناسبت حملات پاریس گفته بود: "باید همه چیز را به دقت و درستی ارزیابی کنیم و سعی کنیم که مشکلات را به صورت ریشه ای حل نماییم. واقعیت این است که مشکل اصلی ما هم اکنون چیزی جز اسلام نیست."
وی با نشان دادن دو قرآن یکسان به مخاطبان خود ادامه داده بود: آیا می شود یکی از اینها متعلق به گروه ها تروریستی و یکی دیگر متعلق به مسلمانان معتدل باشد؟!
با افزايش حملات تروريستی از سوی مسلمانان در اروپا، موج اسلام هراسي قاره سبز را فراگرفته است. جنبش های ضد اسلامی اروپا، مسلمانان را به سؤاستفاده از قوانين آزاد اروپا متهم مي سازند. پيشتر نيز مسلمانان با استفاده از خودرو چندين شهروند را در كشورهای مختلف به عمد زير گرفته بودند.

نظرات